Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı değerlendirelim.
Alt 09.03.2014, 14:31   #2
58_babacan_58
Usta Yiğido
 
58_babacan_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 28.10.2007
Mesajlar: 3.130
Thanks: 172
1.073 Mesajına 2.126 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1004 58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim.

Ne oluyor *** bu takıma.Herkes kafasına göre kart görüyor. BAŞKAN ARTIK ÇEK ŞU TAKIMI BİR KENARA BUNLAR SİZİN ESERİNİZ. TAKIMA TRANSFER YAPMAZSAN BÖYLE EZİK BİR OYUN OYNAMAYA VE RAKİBİN KENDİ KALESİNE ATTIĞI GOLE SEVİNMEK ZORUNDA BIRAKIRSINIZ BİZİ.
YAZIK ABİ YAZIK.Biz sadece maç kaybetmiyoruz,oyuncularımızıda kaybediyoruz, haftaya 2 tane as oyuncu Costada yok 3 tane.Buyur burdan yak.
MAÇIN ADAMI KORCAN VE BURHAN TEBRİKLER.
Bana öyle geliyorki biz bu oyunla düşme korkusunu yaşıyacağız gibi. Alltaki takımları görüyoruz canla başla oynuyorlar ama bize bak foooss !
__________________
eN Kötü GüNüM BuGüNsé BuGünDe SivasspoRLuYum..!
58_babacan_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 8 Kullanıcı 58_babacan_58'a Teşekkür Ediyor...