Cevap: Maçı değerlendirelim.
Ne oluyor *** bu takıma.Herkes kafasına göre kart görüyor. BAŞKAN ARTIK ÇEK ŞU TAKIMI BİR KENARA BUNLAR SİZİN ESERİNİZ. TAKIMA TRANSFER YAPMAZSAN BÖYLE EZİK BİR OYUN OYNAMAYA VE RAKİBİN KENDİ KALESİNE ATTIĞI GOLE SEVİNMEK ZORUNDA BIRAKIRSINIZ BİZİ.
YAZIK ABİ YAZIK.Biz sadece maç kaybetmiyoruz,oyuncularımızıda kaybediyoruz, haftaya 2 tane as oyuncu Costada yok 3 tane.Buyur burdan yak.
MAÇIN ADAMI KORCAN VE BURHAN TEBRİKLER.
Bana öyle geliyorki biz bu oyunla düşme korkusunu yaşıyacağız gibi. Alltaki takımları görüyoruz canla başla oynuyorlar ama bize bak foooss !
__________________
eN Kötü GüNüM BuGüNsé BuGünDe SivasspoRLuYum..!
|