Alıntı:
|
Etemtemizkan Nickli Üyeden Alıntı
BAK CANIM MURADIM DEDİM SANA SANA VE GALATA SARAYA KARŞI DEĞİLİM
SENİN İLK SÖYLEMLERİNE KATILMADIĞIMI BEYAN ETTİM BEN AYIP ETMİYORUM SENİN SÖZLERİNDEN DOLAYI KARŞIYMIŞŞIM GİBİ ALGILADIN SEN AYIP EDİYORSUN HER ŞEYİ PARAYLA SATIN ALACAĞINI SANIYORSUN ĞÖR BAK PARAYI BASIP ALACAĞIZ DİYEN SEN DEĞİLMİSİN SENİN YAPTIĞIN NE KAŞINDAKİNİ KÜÇÜMSEMEK DEĞİLMİ BİR ÖZÜR BORCLUSUN
|
sana karsi bir saygisizlik yaptiysam, özürdilerim !!!
Büyügümsün (Benim yasim 19)
ama burda "Silah"´dan baska
herkes Galatasaray karsi Galatasarayi kötülüyor.
bu nasil is ? birde biz herkese Saygimiz var diyorlar
o dedikleri bir F5lilere gecerli herhalde !!!