Cevap: Aatıf'dan Tümer Metin'e
Tümer Metin'in yorumlarını pek beğenmesem de, (yorumlarında, Sivasspor gibi Anadolu yıldızlarının başarısının görmeyip, BJK, FB, GS gibi takımları ön plana çıkarıyor) Aatıf'ı bencil diye eleştirmesi doğru.
Aatıf'ın Beşiktaş maçında attığı 2. Gol de Utaka daha müsait pozisyondaydı pas vermedi, zoraki bir vuruş yaptı bence şansa bir gol oldu, buna benzer bir çok pozisyonu bencilliği yüzünden harcıyor ve takımı golden ve puanlardan ediyor.
Halbuki takım dayanışması on planda olmalı, başarı işte o zaman gelir.
|