Cevap: Aatıf'dan Tümer Metin'e
Değerli kardeşim....
Ne kadar Tümer Metini sempati duymasam da bu görüşlerinde (şahsi davranışlar) haklılık payı var... Bir futbolcu gol krallığında iddaalı ise çok gol atmak için çaba sarfeder ve bencil oynar. Ama sevgili Aatıf bu işin birde şeyini çıkarma var. Bursa maçını anımsayınca ve birde puan tablosunu görünce üzülüyor insan. Sen ki yeni yeni milli formayı giymeye başladın. Ve bundan sonrada inşallah giymeye devam edeceksin. Milli takım scoudları inceleme yaparken bir kaç kriteri inceler. Asist yapma özelliği gol becerisi takım oyunu takıma uyumu performans vesaire... Maşallah hemen hemen hepsi sende mevcut lakin kullanamıyorsun. Unutmaki gol kralı olman için arkadaşlarının sana yardımı olması gerekiyor. Sen üç kişiyi geçip beş kişiyi geçip gol atmakta zorlanırsın. Ayrıca şunuda belirtmek istiyorum ki senin attığın gollerin içinde en çok hangi gole sevindim biliyormusun. Dünkü Utakanın sana verdiği derslik asist sonucunda attığın gole... Bu şu demek: Bu gol hem estetik olarak mükemmeldi hemde senin kafanda bazı soru işaretlerinin cevabı niteliğindeydi.
Adamlığına şahsiyetine taraftarımızın lafı yok. Seni ben dahil hepimiz çok seviyoruz. Seni Avrupa arenasında devler kategorisinde görmek bizi sevindirir. Ama biraz takım için oynasan inan ki bu taraftar seni bağrına basacaktır.
Unutma futbol basit bir oyundur sen bu basit oyunu zorlaştırmak için çok çaba sarfediyorsun. Yine söylüyorum seni seviyoruz biraz daha dikkatli olursan çok iyi olacak...
__________________
.
.
.
Düşerken iki şeyi unutma!!!! Kimin seni ittiğini ve kimin seni tutmadığını... Ayağa tekrar kalkınca lazım olacak...
.
KAFKAS ATASÖZÜ
|