Vallaha kimse kusura bakmasın ben zaranın çıkmasını istemem başkanı ERDOĞAN DÖNER kalkıyor fener yatıyor fener osman yıldırım aynı tv 58 de yok herkes bu maça gitsin sivasspor maçından önemli yok arkadaş Sivasspor sizin geçmişinizden de büyük geleceğinizden de apo yiğit once sen bi konuşmayı öğrende millete sonradan akıl vermeye başla

ondan sonra beni destekle sen git fenerbahçeden dilen taraftar olarak sivastan değil