03.06.2014, 20:44
|
#19
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 08.11.2009
Yaş: 60
Mesajlar: 2.068
Thanks: 3.093
1.190 Mesajına 2.682 Kez Teşekkür Edildi.
|
Cevap: Savunma Başladı
Alıntı:
rapge Nickli Üyeden Alıntı
İhtiyac olsaydi eger Mecnun baskan gerekli butun futbolculari gotururdu.
Bir diger hususta kimseye Trabzonlu diye laf soylemeye hakkiniz yok. Sampiyonluga oynadigimiz zaman Abdurrahman Dereli'den Mehmet Yildiz'dan vb futbolculardan iyisi yoktu. Satildiklari zaman ne laflar soylediginizi hepimiz hatirliyoruz.
O yuzden bir olay yuzunden burda Sivassporun ve Sivasin basarisi icin top oynuyan adamlara laf soylemeye bence gerek yok kimsenin hakkida yok.
Saygilarimla..
|
Buradaki herkesin trabzonlulara ana-avrat dümdüz gitme hakkı vardır, hak ediyorlar da. Hele sen bir kaç laz sitesine gir bak anlarsın o zaman.
|
|
|