Alıntı:
babapiton Nickli Üyeden Alıntı
Kaleci transferi şart, belkide Ertuğrul ile anlaşıldı ya da Carlos tek yabancı transferlerle ilgilendiği için haberde geçmedi.
Eğer öne oyuncu alacaksak tek solda oynayabilen değilde sağ sol ve ortada oynayabilecek bir oyuncu alsak daha iyi olur yoksa Serdar ve Musa'ya yazık olur.Bu bağlamda önerim Mohamed Elyounoussi hem genç hemde arada yedekte oturmayı sorun etmez tabi biraz bonservis bedeline kıymamız gerekiyor.Bu arada yine Ronaldinho dedikoduları çıkmış hevesinizi kaçırmak istemem ama Ronaldinho'nun gözünü para bürümüş.Kesin Amerika'ya gider.
Haberde geçen ortasahadan kasıt galiba önlibero gerçekten Melo tarzı agresif özellikle iç sahada tek önlibero idare edebilecek bir oyuncu alınırsa takımı bir sınıf daha atlatır.
Stoperde bonservissiz alınabilecek en iyi yerli Yalçındı.Menejer oyunu yüzünden oda olmadı.Birde tecrube olarak İbrahim Toraman var ama onun hakkında bazı soru işaretleri var.Taraftarımızla arası pek iyi değil.
Bakalım ne olacak.
|
valla her konuda haklısında en azından bir sorsaydı carlos ronaldinho ya yani basında bizle adı geçse bile bu bir reklamdır ve reklamın iyisi kötüsü olmaz fikrindeyim diğer mohamed i ben de biliyorum çok iyi oyuncu ama 2-3 milyon euro ya satarlar ama onun hakkında iskandinav ın ronaldosu diyorlar o bölgede keşke alınsa