Cevap: Serdar Özkan Sözleşmesini Feshetti
sadece saygı duyuyorum yapacak bişey yok mutsuz olacaksa gitmesi kendisi için daha hayırlıdır. biz yine o mevkiiye takviye yaparız ki yapmaya gerek yok utaka musa sinan orayı hayli hayli kapatır yeri gelir aatıf oynar.. zaten orta saha da alınacak alternatifli bi kadroya sahibiz
__________________
#SOMA&#FİLİSTİN
|