08.11.2014, 08:34
|
#17
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 23.07.2011
Mesajlar: 1.961
Thanks: 2.511
576 Mesajına 843 Kez Teşekkür Edildi.
|
Cevap: yonetim neden sessiz neden suskun
Alıntı:
bahbaba58 Nickli Üyeden Alıntı
Birisi yönetime konuşmanın beleş olduğunu söylesin
yoksa açiklama yapip para cezası almaktan mı korkuyorlar tek açıklama yapsınlarda para cezasıni taraftar olarak öderiz cimri yönetim
|
Cok güldüm  hahaha
|
|
|