yine saçma sapan yorumları görüyorum. bir gün bu kadar mantık yoksunu adamın yorumunu okumaktan dolayı çıldıracağım ve kendimi imha edeceğim.
sivasspor için bir passolig almaktan aciz adamlar, gelmiş ahkam kesiyor. la bi gidin olum. rahatsız mısınız nesiniz?
medicana bana para versin ismimin önüne medicana yazar gezerim!