Fanatik habere bunaldıkça eski defterleri çıkarıyor.Bu,bana rahmetli anamın 'hılılıynan dertli dılılı' hikayesini hatırlattı:Hılılıynan dertli Dılılı hıyarları soymuş yemişler kabuklarını da üzerini pislemişler ki belki sonradan acıkıp yemiyelim diye ama sonra mecbur kalmışlar şuna değmiş buna değmemiş diye onları da yemişler.Fanatik de aynı bir yalan uyduruyor sonra başa dönüyor;Sivok da Sivok illallah .
