Alıntı:
Rallim58 Nickli Üyeden Alıntı
Sevgili 34MUAMMER58 kardeşim...
yaptığınız tüm yorumlarınızı ilgi ile okuyup takip ediyorum. O güzelim yorumlarının arasına biraz dokunaklı siyasi görüşe yer vermeseniz inan tadından yenmez bir yorumlarınız olacak
Hatta bu Muammer kardeşim bir gün Sivas'a gelir de bir bardak çay içer miyiz? diye de düşünmüşlüğüm olmuştur. 
|
Yalan mı abi yalan mı .. SAnki Sivasspor kafirin takımı, bizi hala dinsiz imansız olarak görüyorlar. Ama en son seçimde en yüksek oyu alan şahsın en büyük destekçisi seçimlerde Sivas oldu .. Bu kadar desteğe bakan çıkarmamıza rağmen bu deyyeslar hala aleyhimize yazıyorsa ben Sivaslı olsam o şahsa oy versem üzülürüm, ağlarım. Açık konuşalım .. Aynı şeyi yap bakalım Fenere Gs ye Bjk ye heyyy yavrumm adamı öttürürler öttürür ..