Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Artık Maça Yalvarıyoruz !!
Alt 15.02.2015, 15:59   #8
antik58
Usta Yiğido
 
antik58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.12.2007
Mesajlar: 1.045
Thanks: 37
350 Mesajına 585 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 791 antik58 TAM BIR BEYEFENDIantik58 TAM BIR BEYEFENDIantik58 TAM BIR BEYEFENDIantik58 TAM BIR BEYEFENDIantik58 TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Artık Maça Yalvarıyoruz !!

Valla takımına destek olamayan taraftarlar genelde 15 20 kişilik gruplar halinde taraftarların bolunmesiyle bütünlük saglanamamasindan kaynaklanıyor, tribunlerin çeşitli yerlerinde takiliyorlar . Herkes ayrı telden çalıyor sessiz taraftarı coşturacak grup yok böyle olunca tezahuratda olmuyor. Yeni statla beraber azda olsa ilginin biraz daha artıp tezahürat konusunda 1 basamak ileri gidecegimizi düşünüyorum ama iyi şeyler için stad yapılmasını beklemeyelim lütfen. ..
antik58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı antik58'a Teşekkür Ediyor...