Konu
:
Artık Maça Yalvarıyoruz !!
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Artık Maça Yalvarıyoruz !!
16.02.2015, 23:26
#
25
gogohan
Yiğido
Üyelik Tarihi: 15.09.2010
Mesajlar: 487
Thanks: 371
192
Mesajına
346
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
625
Cevap: Artık Maça Yalvarıyoruz !!
GS maçında Fbli ve bjkliler, çirkin tezahürattan saha kapattıracakmış.Dikkatli olmak lazım.Herkes yanındakine dikkat etsin.
gogohan
Açık Profil bilgileri
gogohan nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
gogohan - Daha Fazla Mesajını bul