Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Artık Maça Yalvarıyoruz !!
Alt 16.02.2015, 23:26   #25
gogohan
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 15.09.2010
Mesajlar: 487
Thanks: 371
192 Mesajına 346 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 625 gogohan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Artık Maça Yalvarıyoruz !!

GS maçında Fbli ve bjkliler, çirkin tezahürattan saha kapattıracakmış.Dikkatli olmak lazım.Herkes yanındakine dikkat etsin.
gogohan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla