Cevap: Toraman sezonu kapadı
Bir sene top oynamadı olacağı buydu ne akla hizmet yaptı bilmiyorum ama kendi futbol kariyerini erken bitirdi.Geçen yıl kadro dışı kaldığı tarihi hatırlamıyorum ama hemen bir kulüple anlaşsaydı belki bu sene iyi kötü oynardı.Bu adam kötü futbolcu değildi ama kendini geliştiremedi hep Antep'teki performansıyla kaldı.Bence bir sezon daha oynamak için maç başı bir takımla anlaşabilir.Ama yapacağını sanmam.Kafada bitirmiş olayı.
|