Alıntı:
Kokomo Nickli Üyeden Alıntı
Bence çok açık ve net : ŞAMPİYONLUK GİTTİ !
Altındağ takımının 2 maçı eksik.
Kırıkkale ise inanılmaz formda ve arkasında koca bir il var.
......................
|
Tabii yorumunuz sitemle söylenilen bir söz..
Aslında; "Kaybedilen birşey yok" diye yapılan açıklamanın özünde haftaya yapılacak, MKE Kırıkkalespor - Yeni Altındağ Belediyespor müsabakası yatıyor. O karşılaşma berabere sonuçlanması ile aynı hafta Zara'mızın Yeni Kırşehir deplasmanından alacağı 3 puan, o haftayı 5 puanla tamamlamış konumuna getirir ki bu da Zara'ya farklı bir hava estirir diye düşünüyorum...