Cevap: Maçı Değerlendirelim
Sivassporumuz maça doğru başladı aslında. Adem ve Kadir, orta alanı presle iyi kapatınca GS ilk anlarda çıkamadı. Atıf ve Batuhan'ın Çapraz koşularla defansın dengesini bozmaları ve zorlamaları sonrası ilk golümüzü de bulmuştuk. Ama skoru korumak için geride kalıp bir de yakalanılan yüzde yüzlük pozisyonları Burhan ve Utaka ile kaçırınca ibre GSye dönmeye başladı. GS Kanatlardan fırsatlar buldu ve özellikle bizim solumuzdan Fatih ile açıklar verdik. Son vuruşları yapan GSlilere müdahalede geç kalınınca rakibin golleri geldi.
Artık 19 Mayıs'ta Gsyi evimizde yenmek zorundayız.
|