Alıntı:
adres58 Nickli Üyeden Alıntı
Devre arasında istemiştik diye biliyorum. Ama o Karabağa gitmişti. Ama şimdi pişman galiba... İyimi kötümü öcümü bilemiyorum. Lakin Hollandalı oyuncular Türkiyede iş yapıyor...
|
Belki yanlış düşünüyorum ama Türkiye ve karabağ arasında seçim yapıp, fifa üyesi olmayan ülkeyi seçen bir sporcu vizyonsuzdur. Vizyonu olmayan birisini motive edemezsiniz, bizden ne kadar uzak o kadar iyi diye düşünüyorum.