Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivas Webo için devrede
Alt 19.06.2015, 20:40   #22
34MUAMMER58
Usta Yiğido
 
34MUAMMER58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 11.08.2013
Yaş: 56
Mesajlar: 2.354
Thanks: 744
1.451 Mesajına 3.350 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 706 34MUAMMER58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas Webo için devrede

Transfer politikalarımızı fb nin gözden çıkarttığı ,yada kadrosunda düşünmediği oyunculara göre yapmanın artık tadı kalmadı,kabak tadı vermeye başladı,kaleci ertuğrul için kaleci transferi yapmayıp azdaha takımı küme düşürrten zihniyet,şimdide golcü transferi için weboyu düşünmesi akıllara zarar ,evet webo kaliteli oyuncu,sağdan soldan gelecek ortalara çok güzel kafa golü yapar,oyunun sıkıştığı anlarda hiçkimsenin beklemediği güzel şutlar atar hepsine eyvallahda,adam nerden baksan 1 milyon € dan aşşağı almaz,ve taş çatlasa 1 yıl oynar,sık sık sakatlanır, satıpda bonswrvisinden para kazanacağımız oyuncu değil,daha atıf gibi bir oyuncuyu satamazken,weboyu kime satacağız,benim şahsi fikrim,daha genç ,başarıya aç,emenike ve eneramo karışımı afrikalı bir forvet alınmasından yanayım,tabiki rengifo ve oldoniyi görmüş taraftarlar olarak webo adını duyunca sanki kulağımıza ronaldo sivasa geliyor gibi his uyandırdı
34MUAMMER58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı 34MUAMMER58'a Teşekkür Ediyor...