Cevap: Kadro Mühendisliği..(!)
Transfer şu an büyük bir gizlilikle yürütülüyor, özellikle biz taraftar olarak hangi isiimlerle anlaşıldığını bilmeyi geçelim, geçen isimlerin hangilerinin doğru hangilerinin yanlış olduğunu bile bilmiyoruz, ancak yönetime güvenmekten başka çaremiz olmadığı da görünen yüz ..
Ben özellikle bariz kaleci hatalarından çok gol yesekte defanstaki müthiş uyumsuzluğun özellikle Carlos döneminde yediğimiz gol sayısını ve aldığımız mağlubiyetlerdeki katkısını kaleciden daha fazla görüyordum, ancak mademki Ertuğrul gitti yerine kesinlikle A klas bir transfer yapılmalı, ayrıca stoper mevkisine kesinlikle Sivok vari bir adam kazandırılmalı, takım için gözünü budaktan sakınmayacak ayrıca geriden oyun kurabilecek kaliteye ihtiyacımız var orta saha ise hepsinden daha vahim kesinlikle bu mevkiiye de hem oyun kurabilecek hem de saldırgan yırtıcı bir adam gerekiyor, Josue tarzı .. Forvete de yeterince gol fırsatı gelince tepmeyecek birazda uğurlu bir adam almamız lazım, bu senede bir sürü gol pozisyonuna girdik ama maalesef hem orta saha hem de golcüler yetersiz kaldı bu pozisyonları skora çevirmede ..
|