Alıntı:
ready Nickli Üyeden Alıntı
usta birde sahipsiz sivasın sahipleriyiz demeleri yokmu adam deli oluyor bu ne biçim yaşadıgı şehre takımına sahip çıkma agıza alınmayacak küfürler sahaya yabancı madde atma 3-4 zibidinin yüzünden takım ceza alıyor trübün kapanıyor kanını satsan beş kuruş etmezlerden takım yüklü cezalar alıyor herkes ailesiyle çoluk çocuguyla maça gelmiş öyle pis küfürleri duymak zorundamı mübarek gün bile küfür ediyorlar grubun liderleri ya içinizdekibu pislikleri temizleyin ya da tası taragı toplayıp gidin bu takımı şehri kimsenin sabote etmeye hakkı yoktur
|
O yapılan küfürler sadece saha yada tribünleri kapatmıyor sadece.. Gönüllere kelepçe, insanlığımıza pranga vuruyor..