Cevap: Sivasspor - T.Konyaspor
Eğer böyle birşey varsa ben bu kadar ayıp bir hareket görmedim.
Biz Ankara'dan Konya'ya maça gittiğimizde bizi gerek stadyum içi gerek stadyum dışında güzelce karşılayan o taraftar grubuna yapılanı kınıyorum.
Eğer imkanı olan varsa; haberin doğru olup olmadığını teyit ettirmesini ve yine eğer imkanı olan varsa yanlarına gidebildikleri kadar gidebilmelerini, gerekli misafirperverliği göstermenizi bir Sivasspor taraftarı olarak rica ediyorum. Teşekkürler...
__________________
Göktuğ Bal
|