Cevap: Neler Oluyor ?
Cicinho'nun kesik yemesinin sebebi yaşı falan değil, bence asıl sebep Sergen'in duran toplarda ve oyunun genelinde Cicinho'ya geride kalması gerektiğini söylemesidir.Çünkü Torku Konya maçında Hakan topun başına geçince tribünlerden ben dahil Cicinho ismi zikredildi ve kendisi dönüp teşekkür eden hareketler yaptı.Atağa çıkmak istedi sonrasında ve diğer kanada geçti Sergen'e bu isteğini iletmek için ama Sergen geri git dedi ve ardından orta yaptı Barrales kırmızı kart gördü.Kısacası büyük bir sorun var aralarında.Takımın en büyük sorunu ise Sergen'in inadı Bence.Şu an olmayan kadroya ben biliyorum havası yaşatıyor.Aatıf bencil çünkü sistem yok.Sistemi olsa takımın adam bencil oynayamaz.
|