Cevap: Sivasspor'da Umut Var mı?
Şu an PTT 1.Lig özetlerini izliyorum da seyrettiğim takımlarda bir sürü yabancı futbolcular mevcut ve bir alt ligde oynuyorlar. Şimdi sözü şuraya getireceğim. Arkadaş bizim hiç scout ekibimiz yokmu.? Farzedelim yok...Peki Sergen kardeşim senin hiç antrenörün yokmu.? Sen hiç maç izlemeye,oyuncu izlemeye adam göndermezmisin.? Niye bunları yazıyorum arkadaşlar..? Valla zoruma gidiyor yaaa biz nasıl memleketizki bir öğrenmişler Sivas'a oyuncu gelmiyor. Elazığ,Kayseri,Malatya,Ordu,Ka rabük vs vs örnekler çoğalır genç genç pırlanta gibi adamları bulmuş getirmişler yaaa..Bunları yaza yaza dilimizde tüy bitti YÖNETİM KURULU ÜYELERİ.
İkinci bir konu taraftar konusu...Bence de taraftar üzerine düşeni yapıyor. Ligin ve takımın kalitesizliği stada seyirci olarak yansıyor. Kaldı ki süper ligde her takımda seyirci azlığı dikkat çekiyor. Diğer illere bakarsak bizim taraftarımız üzerine düşeni yapıyor ve yapmaya devam edecektir de. Kimse seyirciyi suçlayamaz arkadaş. Bu hafta yine eminim ki stadyum dolacak,takım desteklenecek...Ama sen yine kaldırıp Yiğit oğlanı,Emekli Hakan'ı,Bal yapmaz arı Erkan Kaş'ı,tüy siklet Burhan'ı ve bu yıl çok çok kötü oynayan top hırsızı bencil Aaatıf'ı kadroya korsan bu seyircinin her dediğine de razı olursun kardeşim.. Şimdi diyeceksiniz ki sen kafayı mı yedin AATIF kesilir mi diye...? Kesilir kardeşim öyle bir kesilirki CİCİNHO bu takımdan kesiliyorsa AATIF bana göre dünden kesilmeli..Vazgeçilmez olmadığını anlamalı bence..!!!
İnşaallah Trabzon maçı dönüm noktamız olur da deriiiinnnnnn bir nefes alırız.
|