Alıntı:
sivaslıadem Nickli Üyeden Alıntı
kelimesi kelimesine katılıyorum ve ekleme yapayım
bir kaç sezon önce Sivastaki fenerbahçe maçında Zaraspor atkısı açanları da unutmadık. sırf muhalefet olsun diye rakipleri desteklemek bize yakışmaz
|
Ben zaralıyım. Çok şükür de Sivassporluyum. Çevremde sivası ve sivassporu sevmeyen zaralı görmedim. Eğer öyle tipler varsa Allah ıslah etsin. Şehrine baş kaldırana çok yazık