Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Bu Siteyi Seviyorum Çünkü.... ???
Alt 01.12.2015, 10:41   #519
58 Amsterdam 58
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 05.01.2011
Mesajlar: 583
Thanks: 289
243 Mesajına 473 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 623 58 Amsterdam 58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Bu Siteyi Seviyorum Çünkü.... ???

Alıntı:
Ferhat06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Annelerimizin kızınca 'sıracalı' demesi ve bunun sitede bir yiğido tarafından nickname olarak yaşatılması güzel bir nostalji.Bu tür unutulan kelimelerimizi gündeme ara ara getirmek lazım.Höllüklüğe gidip yuvarlanırdık mesela tekkönünde.
Guzel bir ornek ve burda Sivasimizin futboldan haric baska ozelliklerini de gormek tabiki guzel yoksa bunlari unutuyoruz ve tabiki siz sevgili, saygili,
yigit ve guzel insanlar ile sohbet etmek bu siteyi daha cok sevdiriyor.
Herzaman bakamiyorum ama her gun ve gunde bir kac kez bakiyorum. Yani bu site bagimlilik yapiyor

Bu siteyi yapanlar, site yonetimi ve emek veren yigidolara ayri tesekkur ediyorum.

Saygilar

Konu 58 Amsterdam 58 tarafından (01.12.2015 Saat 10:43 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Duzeltme
58 Amsterdam 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı 58 Amsterdam 58'a Teşekkür Ediyor...