Cevap: Fb de Nani ve Fernandao bize karşı yok
Olsa ne olur olmasa ne olur... Adamların kadro kalitesi bence Süper Ligin üzerinde... Yayıncı kuruluşun ve TFF nin el atması ile heyecan yürüyor gidiyor. Onlara bir şey olmaz. Olsa olsa bir ayar çekerler şansa bala hangi takım çıkarsa ona takılırlar. Önemli olan bizim ne yapacağımız. Bizde bu takıma karşı koyacak DONE'ler çok az.. Hele hele Kayseri maçını seyrettikden sonra insan umutsuzluğa sürükleniyor. Günden güne ruh gidiyor. Sadece ve sadece göz önündeki maçtan dolayı ekstra bir motivasyon olur o kadar... İnşallah yokluğunu ararlar diyorum ama sadece temenniden öte gitmiyor. Çünkü şu takıma güvenemiyorum...
__________________
.
.
.
Düşerken iki şeyi unutma!!!! Kimin seni ittiğini ve kimin seni tutmadığını... Ayağa tekrar kalkınca lazım olacak...
.
KAFKAS ATASÖZÜ
|