06.01.2016, 12:11
|
#30
|
|
Gast
|
Cevap: Çoklu anket...
Alıntı:
Kokomo Nickli Üyeden Alıntı
"Transfere gerek yok" diyen 7 arkadaşı çok merak ettim şimdi ?
Kızgınlıktan mı yazmışlar yoksa cidden mi yazdılar acaba ...
|
Kendine kulüp bul denilen futbolcuların, kulüp bulamamaları halinde yeniden takımımızda yer alacağı düşüncesiyle de olabilir mi? 
Bu takıma takviyenin şart olduğu ortamda "transfere gerek yok" denilmesinin özü "kızgınlıktandır" diye düşünüyorum
|
|
|
|