Cevap: Galatasaray - Sivasspor
Yeni transferlerimizden henüz verim alacak durumda değilizdir muhtemelen. Ama yine de moral anlamında iyi durumdayız. Beraberlik güzel sonuç, mağlubiyet de kırmızı kart falan yemeden normal bir skor ile olursa çok önemli değil bence. Şimdi Galatasaray'ı yenip haftaya Eskişehir'e yenilsek ne işe yarar ki? Böyle düşünmek lazım.
|