Cevap: Sivas Belediye Olimpiyatta esti...
Bir hatırlatma: 7 şubatta(tarih değişir mi bilmem) Belediyesporumuz tuzla maçına istanbula geliyor. İstanbuldaki yiğifoların destek vermesi lazım. Ben kastamonulu arkadaşım ve kuzenlerimle yerimi alacağım. Haydi yiğidolar maçaa
|