Cevap: HAYDİ STK'lar GÖREVE!!!!!!
STK' lar niçin var, şehrine, şehrinin değerlerine sahip çıkmak için var.
O halde Sivas'ın en büyük değeri olan, Sivas'ın tanıtılmasında ilk sırada yer alan, tüm Sivas camiasını bir çatı altında birleştiren, kaynaştıran, Sivasspor'umuza bu zor günde sahip çıkmayacakta ne Zaman sahip çıkacak.
Tüm STK' göreve başka Sivasspor yok, elindeki değerin kıymetini bil yarın çok geç olabilir.
Bir çağrim da taraftara, tribünlerde yerini al, takından desteğini esirgeme, şayet yeni sezonda, yeni stadyum da, takımını süper lig de seyretmek istiyorsan.
|