Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: HAYDİ STK'lar GÖREVE!!!!!!
Alt 10.02.2016, 02:51   #8
ihtiyar yiğido
Usta Yiğido
 
ihtiyar yiğido - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.01.2008
Mesajlar: 1.810
Thanks: 4.267
1.233 Mesajına 3.125 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 870 ihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblickihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblickihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblickihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblickihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblickihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblickihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: HAYDİ STK'lar GÖREVE!!!!!!

STK' lar niçin var, şehrine, şehrinin değerlerine sahip çıkmak için var.
O halde Sivas'ın en büyük değeri olan, Sivas'ın tanıtılmasında ilk sırada yer alan, tüm Sivas camiasını bir çatı altında birleştiren, kaynaştıran, Sivasspor'umuza bu zor günde sahip çıkmayacakta ne Zaman sahip çıkacak.
Tüm STK' göreve başka Sivasspor yok, elindeki değerin kıymetini bil yarın çok geç olabilir.
Bir çağrim da taraftara, tribünlerde yerini al, takından desteğini esirgeme, şayet yeni sezonda, yeni stadyum da, takımını süper lig de seyretmek istiyorsan.
ihtiyar yiğido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla