Cevap: Sivas Basınına
yerel tv tam bir korkak eleştirmiyor eleştiremiyor ama başka bir yönetim olsaydı yani halkın içinden birisi ozaman siz göreydiniz ama şimdi eleştirmek yemiyor adamlar kaç yıldır sivasspor u ne hale getirdiler ama bir tık eleştiri var mı yok tabiki hangi babayiğit eleştirecek ...............
|