Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Yiğido'nun Ligde Kalma Hesabı
Alt 03.05.2016, 06:15   #20
34MUAMMER58
Usta Yiğido
 
34MUAMMER58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 11.08.2013
Yaş: 56
Mesajlar: 2.354
Thanks: 744
1.451 Mesajına 3.350 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 706 34MUAMMER58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Yiğido'nun Ligde Kalma Hesabı

Hesap belliydi,başakşehir,akhisar,ge nçler maçı kazanılacak,kayseriye kaybedilmeyecek,sonhafta duruma bakılacaktı,olmadı,maalesef mesut hocanın çok büyük payı oldu,geçti artık,takım ,şehir,taraftar yönetim olarak pskolojik olarak küme düştü,matematiksel olarak düşmesede,haa nasıl olurda ,bu karışık durumdan bir mucize çıkar ,düşündükçe insanın başı ağrıyor,seneryo şu olursa sivas ligde kalır ÖNCE rakipleri irdelemek lazım,ANTEP= evinde eskişehirle berabere kalır,deplasmada rizeyle berabere kalır ,son haftada antalyaya yenilir yada berabere kalır puanı 35 olur,ESKİŞEHİR=Deplasmanda berabere kalır ,başakşehire yenilir,son hafta gençleri yener yada berabere kalır,33yapar,KAYSERİSPOR=Akhi sara yenilir yada berabere kalır,sivasa yenilir ,son hafta avrupaya gitmeye mahkum gs ye yenilir,33 de kalır,RİZESPOR=ts ye yenilir,anteple berabere kalır başakşehire yenilir,35 puan yapar,SİVASSPOR=gençleri yener,kayseriyi yener,son hafta rahatlamış bir fb yi yener 35 yapar,rizeye 2 li averajı iyi olduğu için üstüne çıkar, son hafta antalyayı yenerse antep ligde kalır,antepi rize yenerse ligde kalır,kayserispor sivası yenerse kalır,eskişehirin enaz 2 maçıda kazanması gerekiyor,sivassporunda zaten önce 3 maçını kazanması gerekiyor,zormuuu ?evet zor,imkansızmı?hayır,ben herkesle yemeğine iddaya girmiştim,sivasspor önündeki Akhisar başakşehir,gençler maçını kazansın,kayseriye yenilmesin ,son hafta bile olsa ligde kalırdı futbol bu hiç belli olmaz .
34MUAMMER58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı 34MUAMMER58'a Teşekkür Ediyor...