Orta Saha ya iyi bir oyuncu lagzim idi eger TABATA olur sa gel keyfim gel sol kanat Kamil Grosicki forvette M. Yildiz ve yanina iyi bir gölcü sag kanat da güclenirdirilir ise ve defansin önüne iyi bir defensiv oynuyan defans oyuncu su alinir ise bu takim yine SES getirir.
Sene ye Sampiyonluga ve avrupa ya oynayan bir takim oluruz.
Birde yeni 35 000 seyirci kapasitesine sahip stadimizin temeli atilir ise gel keyfim gel, kim tutar o zaman yigidoyu.
Bu Konuda ahmetcelik'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Simdi Tabata'dan daha iyi dedigi oyuncu Kamil tamam.
Yerli oyuncu Korcan, Eskisehirli oyuncular olsa zaten diger siteler hemen duyururdu.
Gelelim diger yabanci oyunculara
Biri herhalde Sandro'dur.
Kaldi 2 oyuncu
Biri forvet olacak muhtemelen Eneramo'dur
Digeride defans olacak muhtemelen güney Amerikalidir, Muhsin hocanin tavsiye ettigi.
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı Sivaslibey'a Teşekkür Ediyor...
1. Grosicki (1 milyon avro bonservisine ÖDENEN kisi 99%)
2. Kaleci Korcan
3. Sandro (Tabatanin yerine, sectigi adam olsa gerek hahaha , kariyerine bakilirsa yazilmis, grosickinin kariyeri yok daha genc cocuk.)
4. ??????? (Stoper)
Simdi Tabata'dan daha iyi dedigi oyuncu Kamil tamam.
Yerli oyuncu Korcan, Eskisehirli oyuncular olsa zaten diger siteler hemen duyururdu.
Gelelim diger yabanci oyunculara
Biri herhalde Sandro'dur.
Kaldi 2 oyuncu
Biri forvet olacak muhtemelen Eneramo'dur
Digeride defans olacak muhtemelen güney Amerikalidir, Muhsin hocanin tavsiye ettigi.
Evet tabatanin yerine dedigi futbolcu grosickidir, fakat kariyerine bakilirsa felan yazmis. Grosickinin kariyeri yokki daha cocuk 22 yasinda
grosicki + baska birini kast ediyor olmasin ??
Yoksa Sandromu hahaha :P