Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Bombalar yarın patlayacak
Alt 07.01.2011, 00:00   #21
57babasivas
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 04.01.2010
Mesajlar: 652
Thanks: 16
128 Mesajına 164 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 672 57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Bombalar yarın patlayacak

Alıntı:
B.DUMANLI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Biz patladik ,bombalar birtürlü patliyamadi.
evet çok dogru dedin bakmaktan gözlerimiz bozuldu zaten
57babasivas isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda 57babasivas'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Bombalar yarın patlayacak
Alt 07.01.2011, 00:01   #22
ahmetcelik
Acemi Yiğido
 
ahmetcelik - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 195
Thanks: 7
57 Mesajına 94 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 784 ahmetcelik FAZLA SÖZE GEREK YOKahmetcelik FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Bombalar yarın patlayacak

Orta Saha ya iyi bir oyuncu lagzim idi eger TABATA olur sa gel keyfim gel sol kanat Kamil Grosicki forvette M. Yildiz ve yanina iyi bir gölcü sag kanat da güclenirdirilir ise ve defansin önüne iyi bir defensiv oynuyan defans oyuncu su alinir ise bu takim yine SES getirir.

Sene ye Sampiyonluga ve avrupa ya oynayan bir takim oluruz.

Birde yeni 35 000 seyirci kapasitesine sahip stadimizin temeli atilir ise gel keyfim gel, kim tutar o zaman yigidoyu.
ahmetcelik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda ahmetcelik'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Bombalar yarın patlayacak
Alt 07.01.2011, 00:01   #23
Sivaslibey
Tecrübeli Yiğido
 
Sivaslibey - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 43
Mesajlar: 867
Thanks: 181
274 Mesajına 526 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 861 Sivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Bombalar yarın patlayacak

Simdi Tabata'dan daha iyi dedigi oyuncu Kamil tamam.
Yerli oyuncu Korcan, Eskisehirli oyuncular olsa zaten diger siteler hemen duyururdu.
Gelelim diger yabanci oyunculara
Biri herhalde Sandro'dur.
Kaldi 2 oyuncu
Biri forvet olacak muhtemelen Eneramo'dur
Digeride defans olacak muhtemelen güney Amerikalidir, Muhsin hocanin tavsiye ettigi.
Sivaslibey isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı Sivaslibey'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Bombalar yarın patlayacak
Alt 07.01.2011, 00:02   #24
57babasivas
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 04.01.2010
Mesajlar: 652
Thanks: 16
128 Mesajına 164 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 672 57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Bombalar yarın patlayacak

beklediyimeze deyicek inşlah
57babasivas isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı 57babasivas'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Bombalar yarın patlayacak
Alt 07.01.2011, 00:03   #25
57babasivas
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 04.01.2010
Mesajlar: 652
Thanks: 16
128 Mesajına 164 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 672 57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Bombalar yarın patlayacak

bende şimdi tam isimleri sayacaktim 1 kamil 2 korcan 3 sondro 4 ise belideyil işte o nu bi kimse bilmiyor işte tek süprüz o olcak
57babasivas isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Bombalar yarın patlayacak
Alt 07.01.2011, 00:04   #26
furky.b
Usta Yiğido
 
furky.b - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.11.2007
Mesajlar: 1.588
Thanks: 590
435 Mesajına 714 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 842 furky.b COK SEVILEN BIR KISIfurky.b COK SEVILEN BIR KISIfurky.b COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Bombalar yarın patlayacak

1. Grosicki (1 milyon avro bonservisine ÖDENEN kisi 99%)
2. Kaleci Korcan
3. Sandro (Tabatanin yerine, sectigi adam olsa gerek hahaha , kariyerine bakilirsa yazilmis, grosickinin kariyeri yok daha genc cocuk.)
4. ??????? (Stoper)
furky.b isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Bombalar yarın patlayacak
Alt 07.01.2011, 00:04   #27
mustafa_kavak58
Usta Yiğido
 
mustafa_kavak58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 17.01.2007
Yaş: 32
Mesajlar: 3.210
Thanks: 1.032
1.059 Mesajına 1.583 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1030 mustafa_kavak58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Bombalar yarın patlayacak

ne patlamaz bombaymis bu ya daha herhalde bombanin patlamasina az vakit kaldi son 10 saat
__________________
58_Mustafa_58
mustafa_kavak58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda mustafa_kavak58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Bombalar yarın patlayacak
Alt 07.01.2011, 00:05   #28
57babasivas
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 04.01.2010
Mesajlar: 652
Thanks: 16
128 Mesajına 164 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 672 57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Bombalar yarın patlayacak

yoksa 4 eylülden yasin olmazsin izliyecez diyordu zaten rıza hocanin yardimcilari onayi vermişti
57babasivas isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda 57babasivas'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Bombalar yarın patlayacak
Alt 07.01.2011, 00:06   #29
57babasivas
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 04.01.2010
Mesajlar: 652
Thanks: 16
128 Mesajına 164 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 672 57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI57babasivas COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Bombalar yarın patlayacak

evet ona süper diyiyordu Abdullah YİĞİT
bide biri varki diyor ya tabatadan daha iyi kesin o dan daha iyi evet bulduk 4 oyuncu
57babasivas isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Bombalar yarın patlayacak
Alt 07.01.2011, 00:06   #30
furky.b
Usta Yiğido
 
furky.b - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.11.2007
Mesajlar: 1.588
Thanks: 590
435 Mesajına 714 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 842 furky.b COK SEVILEN BIR KISIfurky.b COK SEVILEN BIR KISIfurky.b COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Bombalar yarın patlayacak

Alıntı:
Sivaslibey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Simdi Tabata'dan daha iyi dedigi oyuncu Kamil tamam.
Yerli oyuncu Korcan, Eskisehirli oyuncular olsa zaten diger siteler hemen duyururdu.
Gelelim diger yabanci oyunculara
Biri herhalde Sandro'dur.
Kaldi 2 oyuncu
Biri forvet olacak muhtemelen Eneramo'dur
Digeride defans olacak muhtemelen güney Amerikalidir, Muhsin hocanin tavsiye ettigi.
Evet tabatanin yerine dedigi futbolcu grosickidir, fakat kariyerine bakilirsa felan yazmis. Grosickinin kariyeri yokki daha cocuk 22 yasinda
grosicki + baska birini kast ediyor olmasin ??
Yoksa Sandromu hahaha :P
furky.b isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
bombalar, patlayacak, patlıyor, yarın

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git