Orijinalini görmek için tıklayınız : LİS-YEN Atkı (Atkılarımız Geldi)


yener_sahin
16.09.2010, 20:16
Atkılarımız Resimdeki Gibidir...
Dokuma 1.Sınıf Üründür...
Liseli kardeşlerimize hayırlı olsun...
Yeniçeriler olarak 3. Ürünümüzdür...
Devamı gelecek ... :)

http://img716.imageshack.us/img716/7977/1012239copycopy.jpg

bursalibatu
16.09.2010, 20:21
Güzelmiş tekrardan h.o

şarkışla 58
16.09.2010, 20:23
Tasarımcı Japon herhalde :Dbiraz japon yazısına benzemiş:Dşaka şaka süper olmuş

yener_sahin
16.09.2010, 20:25
Tasarımcı Japon herhalde :Dbiraz japon yazısına benzemiş:Dşaka şaka süper olmuş

Tasarım bana ait :) malum Grubumuzun benimsemiş olduğu bir yazı stili var,pankartlarımızda atkılarımızda genelde bunu kullanıyoruz...Ayrıca yorumlar için teşekkürler.

Salim58
16.09.2010, 20:29
Yenerim güzel olmuş eline emeğine sağlık.

sivaslıadem
16.09.2010, 20:39
lis yen liseli yeniçeriler mi oluyor

öyleyse bize hitap etmiyor:)

bir de üniversiteliler için tasarlansa memnun oluruz
yapanların kafasına ellerine sağlık

yener_sahin
16.09.2010, 20:49
lis yen liseli yeniçeriler mi oluyor

öyleyse bize hitap etmiyor:)

bir de üniversiteliler için tasarlansa memnun oluruz
yapanların kafasına ellerine sağlık

Yeniçeriler Atkımız zaten üretilmişti.Üniversitelilerde onu kullandık.Çok rağbet oldu tekrar çıkaracağız inşallah.Şayet üretilirde Sizlerde almak isterseniz alırsınız...O da fotoğrafdaki gibidir...

http://img298.yukle.tc/images/4008DSC00550.JPG

Elliot
16.09.2010, 20:53
yener abi çok güzel olmuş fiyatı ne kadar bilen var mı???:confused:

yener_sahin
16.09.2010, 20:55
yener abi çok güzel olmuş fiyatı ne kadar bilen var mı???:confused:

Kardeşim malesef yaptırdıklarımızın tamamı satıldı...100 adet yaptırdık ama tükendi.5 liradan verdik liseli kardeşlerimizin rahatlıkla alabilmesi için...

Cley
16.09.2010, 21:03
Çok güzel bir tasarım olmuş ellerine sağlık Yener. Sivas tribünleri sizinle daha renkli olacak inşallah. Aha şimdi liseli olasım geldi :)

Kasım Öktem
16.09.2010, 22:06
lis yen liseli yeniçeriler mi oluyor

öyleyse bize hitap etmiyor:)

bir de üniversiteliler için tasarlansa memnun oluruz
yapanların kafasına ellerine sağlık

Hangi üniversite ??

Countach
16.09.2010, 22:34
keşke istanbuldan satın alma şansım olsa ..

edebiyatisyen
16.09.2010, 23:25
Suçumuz üniversite okumak mı biz de isteriz:D:D

zaralı19
16.09.2010, 23:55
liseli olmasamda yine aldım birtane kardeşime birtanede bana yeniçeri koleksiyonuna devam...harika olmuş yener gardaşım ellerine sağlık

sivaslıadem
17.09.2010, 00:29
Hangi üniversite ??

uludağ üniversitesi

Kasım Öktem
17.09.2010, 03:28
uludağ üniversitesi

Bursa'da Sivaslı sayısı çok diye biliyorum.
Aslında orada da bi oluşum olsa güzel olur.
İstanbul Ankara Eskişehir İzmir Manisa gibi deplasmanlara yakın olur.
Ama kim elini taşın altına koyacak orası var.

zaralı19
17.09.2010, 08:04
Bursa'da Sivaslı sayısı çok diye biliyorum.
Aslında orada da bi oluşum olsa güzel olur.
İstanbul Ankara Eskişehir İzmir Manisa gibi deplasmanlara yakın olur.
Ama kim elini taşın altına koyacak orası var.

merak etme gardaş bursada oturanların arasında bende varım oluşum olacak işallah alt yapı oluşturmaya çalışacağız.Bazı sebeplerden dolayı şimdilik olmaz ama önümüzdeki günlerde işallah öyle bir oluşumda olacak....

sinan-58
22.09.2010, 17:09
atkımızın yapımında emeği geçen yener abimize teşekkür ederiz eline sağlık abi atkılarımızdan almak isteyenler benimle irtibata geçebilir

DoomsDay58
22.09.2010, 20:06
keşke Sivas ta olsaydım alırdım

emre41
22.09.2010, 20:22
uludağ üniversitesi

hadi yaw, hangi bölüm

ilteriş58
22.09.2010, 20:48
Yeniçeriler Atkımız zaten üretilmişti.Üniversitelilerde onu kullandık.Çok rağbet oldu tekrar çıkaracağız inşallah.Şayet üretilirde Sizlerde almak isterseniz alırsınız...O da fotoğrafdaki gibidir...

http://img298.yukle.tc/images/4008DSC00550.JPG

almak istiyorum ancak sivas dışındayım nasıl temin edebilirim?

Rallim58
22.09.2010, 21:33
...........
................
Aha şimdi liseli olasım geldi :)

Cleyim beni güldürdün Allah'ta seni güldürsün...:D

Yener'ciğim projelerin 10 numara, emeğine sağlık....

YÇmusaYÇ
24.09.2010, 17:54
Alayına isyan Ölümüne LİS_YEN

kiNgSiZe58
24.09.2010, 21:01
güzel olmus ama sivas armasi olmasa sivassporla alakasi oldugu zor ögrenilir

sinan-58
24.09.2010, 21:07
güzel olmus ama sivas armasi olmasa sivassporla alakasi oldugu zor ögrenilir

YENİÇERİLER demek SİVASSPOR demektir öğrenin artık

yener_sahin
24.09.2010, 22:21
güzel olmus ama sivas armasi olmasa sivassporla alakasi oldugu zor ögrenilir

çarşı atkısından 8jk çıkaracak potansiyele sahipsindir sanırım. ;)

Cley
24.09.2010, 22:26
...veya Gecekondu'dan Ankaragücü

58candide58
25.09.2010, 00:53
Kardeşim malesef yaptırdıklarımızın tamamı satıldı...100 adet yaptırdık ama tükendi.5 liradan verdik liseli kardeşlerimizin rahatlıkla alabilmesi için...

ben bu atkıya rahat 50 tl verirdim..1 sene aç kalmaya razıydım yaf keşke bitmeseydi..:confused:

yener_sahin
25.09.2010, 16:57
Tekrar yaptığımızda alırsın kardeşim...50 lira vermene gerek yok çok teşekkür ederiz... :)

nefhret_58
29.09.2010, 22:47
abi bizde alalım birer tane nereden alacağız. ben siirt te görev yapıyorum. normal yeniçeri atkılarından bir tane almak istiyorum. yardımcı olursanız sevinirim

58candide58
30.09.2010, 00:08
evt bende istanbuldayım ben nasıl alacak acaba_??:confused:

izmiriyigidosu
30.09.2010, 01:05
yapanların eline sağlık süper olmuş atkılar

Holigann
30.09.2010, 02:59
güzel atkı..yakısır yıgıdolara..

cakmak
30.09.2010, 09:21
İstanbulda satulan yer varmı arkadaşlar

sinan-58
30.09.2010, 18:11
arkadaşlar normal yeniçeri atkısı yok LİSYEN atkısı var sadece eğer lise atkısı almak istiyorsanız bana ulaşın

58_babacan_58
05.02.2011, 15:40
http://img298.yukle.tc/images/4008DSC00550.JPG
Beyler haftaya istanbuldan Sivasa trabzon maçına gelcem bu atkıyı nerede bulabilirim acele cevap bekliyorum

Caner POLAT
05.02.2011, 15:44
http://img298.yukle.tc/images/4008DSC00550.JPG
Beyler haftaya istanbuldan Sivasa trabzon maçına gelcem bu atkıyı nerede bulabilirim acele cevap bekliyorum

İlk çıkan grup atkısı old. bulman çok zor kardeş.

58_babacan_58
05.02.2011, 15:46
İlk çıkan grup atkısı old. bulman çok zor kardeş.

gardaş üzerinde göründüğü gibi sivasspor arması olsun o yeter bana nerde bulabilirim işte ?

58_SEMİH_58
05.02.2011, 15:56
gardaş üzerinde göründüğü gibi sivasspor arması olsun o yeter bana nerde bulabilirim işte ?
100 tane yapılmıştı bu atkı ve ilk çıktıgı günden sonra 1 hafta içinde bitti bu atkı.Bulman çok zorr

58_babacan_58
05.02.2011, 15:57
100 tane yapılmıştı bu atkı ve ilk çıktıgı günden sonra 1 hafta içinde bitti bu atkı.Bulman çok zorr



way arkadaş ya istanbuldan kalkıp maça gelicez 1 tane atkı yok elimizde :mad:

58_SEMİH_58
05.02.2011, 16:03
way arkadaş ya istanbuldan kalkıp maça gelicez 1 tane atkı yok elimizde :mad:
Bundan yokta istersen Lis-yen atkımız var abi :D

burak58as553
05.02.2011, 17:36
Edirneye yolluyabilirmisiniz ?? :)

Kasım Öktem
05.02.2011, 22:58
İlk atkımızdan biz de bile yok kimsede kalmadı. Hediyeydi şuydu buydu derken kimsede kalmadı.
2. part çıkabilir.
Şehir dışı olursa masraflı olur.

ressam58
07.02.2011, 19:46
Arkadaşlar biz birçok kişi bu üzeri kar yağmış sivasspor beresini arıyoruz.Bakmadığımız yer kalmadı.Yahu nerde satılıyor lütfen bilen yazsın.

58isML58
08.02.2011, 01:41
Arkadaslar Herhangi bir Yeniceri atkisi yurt disina gonderme imkaniniz warmi ? masrafi neyse 10 kati fazlasiyla karsilamaya hazirim....

velibircan
08.02.2011, 10:57
Arkadaslar Herhangi bir Yeniceri atkisi yurt disina gonderme imkaniniz warmi ? masrafi neyse 10 kati fazlasiyla karsilamaya hazirim....

Şu an Yeniçeri Roys (isyan) Atkılarımız çıktı özel mesajla sana atkıyla uğraşan arkadasımızın e maılını vereyım onla irtibata gecersin...



Arkadaşlar biz birçok kişi bu üzeri kar yağmış sivasspor beresini arıyoruz.Bakmadığımız yer kalmadı.Yahu nerde satılıyor lütfen bilen yazsın.

o bere sanırım 2 sene önce satısa sunuldu kulübün lisanslı ürünü istasyon caddesindeki sivasspor kulübesinden yada staddaki Ürün satış merkezine bakın kalmışsa sanşınıza alabilirsiniz...

kangallıwert
01.01.2012, 19:42
Hocam sadece Lisyen atkisimi var? Ünililer icin atki varmi?

58svs58
01.01.2012, 20:12
bende bi tane isterim

Yeniçerikral
03.06.2012, 17:46
bu atkıdan hayla elinde olan war mi yada Sivasin en Saqlam Semti Cavusbasi Atkısından :) :) :) :)