SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Kilitli Konular (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=19)
-   -   dev bayrak galatasaray maçına gelecekmi? (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=5393)

ich_liebe_dich 04.09.2005 14:50

Dev Bayrak Her Maça
 
Bayrak Her Maçta Boy Göstermeli Bence çünkü Büyük Takima Büyük Taraftara Her Zaman Büyüklük Yakişir

BaarKonT 04.09.2005 16:05

bu maca gelmemek asla
 
tüm sivaslı gardaşlarımı bu maça gelmeleri için motive ediyorum dev bayragımızın altında tezahurat yapmak için tüm arkadaşlarımızla birlikte gün sayıyoruz

Er58Ol 04.09.2005 16:37

arkadaşlar bu maçta dev destek lazım öyle ya da böyle

ÇOK ÖNEMLİ ÇOOOK
KALBİ OLAN DA GELMESİN BAK BENDEN DEMESİ:)

sivas23 04.09.2005 17:15

kardeşim bize verilecek yer zaten 1.500 kişilik bi kısım..orda bu bayrak açılamaz...bu arada gerçek taraftar lazım..genç adam lazım bize...sivasın iyiliği için bağırmayacaklar maça gelmesin lütfen !

serhankaburcuk 04.09.2005 20:28

[QUOTE=sivas23]kardeşim bize verilecek yer zaten 1.500 kişilik bi kısım..orda bu bayrak açılamaz...bu arada gerçek taraftar lazım..genç adam lazım bize...sivasın iyiliği için bağırmayacaklar maça gelmesin lütfen ![/QUOTE]


[b]Evet kardeşim süper söylemişsin...Bağırmayacak olan bu maça gelmesin...Sivasın iyiliği için maçı evinde izlesin nede olsa televizyon veriyor...Hemde rahat rahat çekirdeğinide yer..[/b]

AMCA58 04.09.2005 20:34

Dev Bayrak
 
Dev Bayrak açma fikri bence de süper.
Sivassporumuz için güzel bir fikir.

SivasliErhan 04.09.2005 21:52

Eski Acik Tribünü biti stadt 25.000 oldu acaba ordan sesimiz cikarmi ??

puar 04.09.2005 21:58

Arkadaslar...bize 1200 Bilet Verilecekmiş Vede Erolun Dediği Gibi Ne Yapip Yapip 1967 Orda Olmali Hali Ile Bayrakta Olmali....
He Bu Arada 1200 Kişi çok Az Oda Başka Bir Konu...

1967_DERNEK_10UR 04.09.2005 22:20

[QUOTE=puar]Arkadaslar...bize 1200 Bilet Verilecekmiş Vede Erolun Dediği Gibi Ne Yapip Yapip 1967 Orda Olmali Hali Ile Bayrakta Olmali....
He Bu Arada 1200 Kişi çok Az Oda Başka Bir Konu...[/QUOTE]
[b]ORHAN GARDAŞ BAYRAK TRİBÜNE SIĞARMI ..BİZE VERECEKLERİ YER UFAK OLABİLİR..[/b]

puar 04.09.2005 22:26

Yeni Yapilan Açik Verilecek Ama Orasi Biraz Dar En Azindan Bayrak Için Ama Parçalida Olsa O Bayraği Orda Açmaliyiz Onur.....bazi Galatasaraylilar Bizi Orada Goremezmişte :)


WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:47.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005