![]() |
Dev Bayrak Her Maça
Bayrak Her Maçta Boy Göstermeli Bence çünkü Büyük Takima Büyük Taraftara Her Zaman Büyüklük Yakişir
|
bu maca gelmemek asla
tüm sivaslı gardaşlarımı bu maça gelmeleri için motive ediyorum dev bayragımızın altında tezahurat yapmak için tüm arkadaşlarımızla birlikte gün sayıyoruz
|
arkadaşlar bu maçta dev destek lazım öyle ya da böyle
ÇOK ÖNEMLİ ÇOOOK KALBİ OLAN DA GELMESİN BAK BENDEN DEMESİ:) |
kardeşim bize verilecek yer zaten 1.500 kişilik bi kısım..orda bu bayrak açılamaz...bu arada gerçek taraftar lazım..genç adam lazım bize...sivasın iyiliği için bağırmayacaklar maça gelmesin lütfen !
|
[QUOTE=sivas23]kardeşim bize verilecek yer zaten 1.500 kişilik bi kısım..orda bu bayrak açılamaz...bu arada gerçek taraftar lazım..genç adam lazım bize...sivasın iyiliği için bağırmayacaklar maça gelmesin lütfen ![/QUOTE]
[b]Evet kardeşim süper söylemişsin...Bağırmayacak olan bu maça gelmesin...Sivasın iyiliği için maçı evinde izlesin nede olsa televizyon veriyor...Hemde rahat rahat çekirdeğinide yer..[/b] |
Dev Bayrak
Dev Bayrak açma fikri bence de süper.
Sivassporumuz için güzel bir fikir. |
Eski Acik Tribünü biti stadt 25.000 oldu acaba ordan sesimiz cikarmi ??
|
Arkadaslar...bize 1200 Bilet Verilecekmiş Vede Erolun Dediği Gibi Ne Yapip Yapip 1967 Orda Olmali Hali Ile Bayrakta Olmali....
He Bu Arada 1200 Kişi çok Az Oda Başka Bir Konu... |
[QUOTE=puar]Arkadaslar...bize 1200 Bilet Verilecekmiş Vede Erolun Dediği Gibi Ne Yapip Yapip 1967 Orda Olmali Hali Ile Bayrakta Olmali....
He Bu Arada 1200 Kişi çok Az Oda Başka Bir Konu...[/QUOTE] [b]ORHAN GARDAŞ BAYRAK TRİBÜNE SIĞARMI ..BİZE VERECEKLERİ YER UFAK OLABİLİR..[/b] |
Yeni Yapilan Açik Verilecek Ama Orasi Biraz Dar En Azindan Bayrak Için Ama Parçalida Olsa O Bayraği Orda Açmaliyiz Onur.....bazi Galatasaraylilar Bizi Orada Goremezmişte :)
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:47. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005