![]() |
BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
[img]http://www.sivasspor.com/images/stories/abdullah_yigit.jpg[/img]
[B]Abdullah YİĞİT / Hürdoğan Gazetesi[/B] [B][COLOR="Red"]Bak şu Sivasspor`un yaptığına!.. [/COLOR][/B] Uzun süredir İstanbul`da yaşayan ve tatil için memleketi Sivas`a gelen çocukluk arkadaşım bana çok ilginç bir olay anlattı. Sivasspor`un geçen sezon elde ettiği başarının Sivaslı`lara çok büyük bir fayda daha sağladığını, ancak bunun kimse farkında olmadığını söyledi. İstanbul`da gittiği lokantada, otelde, markette, hatta resmi bir kuruluşta, bindiği takside ve münibüste Sivasspor bayrağı görmenin mümkün olduğunu belirten bu arkadaşım bu bayrak sayesindede işinin kolaylaştığını söyledi. Birde başından geçen ilginç bir olayı anlattı. „Bizim hanım oğlumu okula yazdırmak için gittiğinde ondan okula yardım amacıyla 500 milyon para istemişler. Akşam eve geldiğimde bana söyledi. Tabi bu kadar parayı okula yazdırmaya nasıl veririm diye çok sinirlendim. Ertesi gün okula ben gittim. Okul idarecilerinin olduğu odaya girdim ana, baba günü. „Parayı versemde bu okula yazdıramayız“ derken birden gözüme duvardaki Sivasspor posteri ilişti. Posterin önündeki masada oturan adamın kesinlikle Sivaslı olduğunu ve bu kanaldan işe koyulursamda bu işi bitireceğimi düşündüm. Sivaslı olduğunu düşündüğüm memurun başı biraz tenhalaştıktan sonra yanına yaklaşıp selam verdim ve peşinden duvardaki Sivasspor fotoğrafını göstererek „Aslanlarım be! Rengine kurban olayım!“ diyerek Sivaslı olduğumu belli ettim. Memur arkadaş hemen bana Sivas`ın neresinden olduğumu sordu ve başladık sohbete.. O bana Sivasspor`u övünerek anlatıyor ben ona,derken Sivas`ta müşterek dostlarımız olduğunu öğrendik ve neredeyse akraba çıktık. Sonuçta kayıt işini hallettim, üstelikte para vermeden“ Evet, işte size Sivasspor`un faydası, Sivasspor`un birleştirici gücü! O arkadaşım,bir tanıdığının arabasında Sivasspor bayrağı olduğu için trafik polislerinin ceza yazmadığını da anlattı. Sivas`ta yaşayan Sivaslılar belki Sivasspor`un bu birleştirici gücünün farkında değiller ama dışarıda „Kırmızı-Beyaz üç yıldız“ can simidi gibi!.. |
--->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
[B]VAY BE SİVASSPORDAN KAZANDIKLARIMIZA BAKIN:D
BİZİM MÜDÜRDE SİVASLI:D AMA BİRAZ SİVASLILIGINI KAYBETMİŞ..![/B] |
-->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
VAY BE İLGİNÇ .............................
|
--->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
[B]artık Sivas'ımın yükseklerde gittiğini görmeliyiz ve uyanmalıyız...
uyan SİVASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!![/B] |
--->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
akraba bıle cıkıyorlar beleste ısını halledıyor:D
|
--->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
ABİ İSTYANBULUN YARISI SİVASLI AMA İCRAAT YOK MAALESEF
|
--->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
[B]sivasspor herkese kazandırıyor bee :D [/B]
|
-->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
BIZ SIVASLILARIN LOBISI YOK
BIZ SIVASLILAR BIRBIRIMIZI TUTMUYORUZ SANIRIM BU KONUDA TRABZON VE GÜNEYDOGULULARI ÖRNEK ALMAMIZ LAZIM |
--->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
[B]Nasıl desem bilmiyorum ki hem saçma geliyor hemde çok garip...[/B]
|
-->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
[B]Sivassporumuzun kırmızı beyaz renkleriyle üç yıldızıyla varlığı yeter[/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:26. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005