Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > Yazarlar Ne Dedi?

Yazarlar Ne Dedi? Köşe yazarları

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
Alt 18.06.2008, 09:23   #1
SivasSpor.Com
Site Habercisi
 
SivasSpor.Com - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 257
Thanks: 5
4.971 Mesajına 24.141 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 SivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yok
Standart BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!



Abdullah YİĞİT / Hürdoğan Gazetesi

Bak şu Sivasspor`un yaptığına!..

Uzun süredir İstanbul`da yaşayan ve tatil için memleketi Sivas`a gelen çocukluk arkadaşım bana çok ilginç bir olay anlattı.

Sivasspor`un geçen sezon elde ettiği başarının Sivaslı`lara çok büyük bir fayda daha sağladığını, ancak bunun kimse farkında olmadığını söyledi.

İstanbul`da gittiği lokantada, otelde, markette, hatta resmi bir kuruluşta, bindiği takside ve münibüste Sivasspor bayrağı görmenin mümkün olduğunu belirten bu arkadaşım bu bayrak sayesindede işinin kolaylaştığını söyledi. Birde başından geçen ilginç bir olayı anlattı.

„Bizim hanım oğlumu okula yazdırmak için gittiğinde ondan okula yardım amacıyla 500 milyon para istemişler. Akşam eve geldiğimde bana söyledi. Tabi bu kadar parayı okula yazdırmaya nasıl veririm diye çok sinirlendim. Ertesi gün okula ben gittim. Okul idarecilerinin olduğu odaya girdim ana, baba günü. „Parayı versemde bu okula yazdıramayız“ derken birden gözüme duvardaki Sivasspor posteri ilişti.

Posterin önündeki masada oturan adamın kesinlikle Sivaslı olduğunu ve bu kanaldan işe koyulursamda bu işi bitireceğimi düşündüm. Sivaslı olduğunu düşündüğüm memurun başı biraz tenhalaştıktan sonra yanına yaklaşıp selam verdim ve peşinden duvardaki Sivasspor fotoğrafını göstererek „Aslanlarım be! Rengine kurban olayım!“ diyerek Sivaslı olduğumu belli ettim. Memur arkadaş hemen bana Sivas`ın neresinden olduğumu sordu ve başladık sohbete.. O bana Sivasspor`u övünerek anlatıyor ben ona,derken Sivas`ta müşterek dostlarımız olduğunu öğrendik ve neredeyse akraba çıktık. Sonuçta kayıt işini hallettim, üstelikte para vermeden“

Evet, işte size Sivasspor`un faydası, Sivasspor`un birleştirici gücü! O arkadaşım,bir tanıdığının arabasında Sivasspor bayrağı olduğu için trafik polislerinin ceza yazmadığını da anlattı.

Sivas`ta yaşayan Sivaslılar belki Sivasspor`un bu birleştirici gücünün farkında değiller ama dışarıda „Kırmızı-Beyaz üç yıldız“ can simidi gibi!..
__________________
SPOR SEVGİ BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR



Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....



Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....
SivasSpor.Com isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı SivasSpor.Com'a Teşekkür Ediyor...
--->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
Alt 18.06.2008, 09:33   #2
MustafaParlak
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 18.08.2006
Yaş: 32
Mesajlar: 1.565
Thanks: 1.001
492 Mesajına 952 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 MustafaParlak kann auf vieles stolz seinMustafaParlak kann auf vieles stolz seinMustafaParlak kann auf vieles stolz seinMustafaParlak kann auf vieles stolz seinMustafaParlak kann auf vieles stolz seinMustafaParlak kann auf vieles stolz seinMustafaParlak kann auf vieles stolz seinMustafaParlak kann auf vieles stolz seinMustafaParlak kann auf vieles stolz sein
Standart --->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!

VAY BE SİVASSPORDAN KAZANDIKLARIMIZA BAKIN

BİZİM MÜDÜRDE SİVASLI

AMA BİRAZ SİVASLILIGINI KAYBETMİŞ..!
MustafaParlak isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
Alt 18.06.2008, 09:34   #3
Abdullah DuMaN
Usta Yiğido
 
Abdullah DuMaN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.08.2006
Mesajlar: 8.107
Thanks: 1.835
4.168 Mesajına 9.556 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1564 Abdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz sein
Standart -->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!

VAY BE İLGİNÇ .............................
__________________


Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....

Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....
Abdullah DuMaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
Alt 18.06.2008, 19:30   #4
yigidomustafa58
Usta Yiğido
 
yigidomustafa58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.01.2006
Mesajlar: 4.428
Thanks: 666
715 Mesajına 1.156 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1196 yigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!

artık Sivas'ımın yükseklerde gittiğini görmeliyiz ve uyanmalıyız...


uyan SİVASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!
__________________


Bak gülüm senin toprağında bu çiçek yetişmez,benim toprağımda da sen solup gidersin


yigidomustafa58
Mustafa SALTIK
yigidomustafa58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
Alt 18.06.2008, 19:57   #5
YigidoSaskın58
Acemi Yiğido
 
YigidoSaskın58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 21.05.2008
Yaş: 32
Mesajlar: 140
Thanks: 25
29 Mesajına 48 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 676 YigidoSaskın58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!

akraba bıle cıkıyorlar beleste ısını halledıyor
__________________
:
YigidoSaskın58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
Alt 18.06.2008, 20:17   #6
davulcu
Usta Yiğido
 
davulcu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 31.05.2008
Yaş: 37
Mesajlar: 2.332
Thanks: 6.003
734 Mesajına 1.083 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 894 davulcu FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!

ABİ İSTYANBULUN YARISI SİVASLI AMA İCRAAT YOK MAALESEF
__________________
ÖLÜNÜZÜ DİRİNİZİ HERGÜN BİRİNİZİ BİRGÜN HEPİNİZİ KÖKÜNDEN KAZIYACAĞIZ...
davulcu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
Alt 18.06.2008, 21:08   #7
samet yıldız
Usta Yiğido
 
samet yıldız - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.04.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 2.268
Thanks: 411
320 Mesajına 553 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 944 samet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!

sivasspor herkese kazandırıyor bee
samet yıldız isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
Alt 18.06.2008, 21:25   #8
abdullah58
Tecrübeli Yiğido
 
abdullah58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.09.2006
Yaş: 60
Mesajlar: 815
Thanks: 284
144 Mesajına 227 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 803 abdullah58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart -->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!

BIZ SIVASLILARIN LOBISI YOK
BIZ SIVASLILAR BIRBIRIMIZI TUTMUYORUZ
SANIRIM BU KONUDA TRABZON VE GÜNEYDOGULULARI ÖRNEK ALMAMIZ LAZIM
abdullah58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
Alt 18.06.2008, 21:29   #9
yerliturkuaz
Usta Yiğido
 
yerliturkuaz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.08.2005
Mesajlar: 5.394
Thanks: 3.308
1.268 Mesajına 2.761 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1306 yerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!

Nasıl desem bilmiyorum ki hem saçma geliyor hemde çok garip...
yerliturkuaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!
Alt 18.06.2008, 21:43   #10
altuntas58
Usta Yiğido
 
altuntas58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 3.754
Thanks: 3.244
716 Mesajına 1.358 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1116 altuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblick
Standart -->: BAK ŞU SİVASSPOR`UN YAPTIĞINA!!!

Sivassporumuzun kırmızı beyaz renkleriyle üç yıldızıyla varlığı yeter
altuntas58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git