Forum: SivasSpor
27.12.2008, 22:56
|
|
Cevaplar: 852
Görüntüleme: 212.855
Cevap: Vee Mehmet Yıldız Gitti !..
sivas sporumuza hayırlı olsun 1 yıl sonra bize döner memetin yeri sivasspordur
inanıyorum başkanımız bizim için doğru olanı yapmıştır hayırlı olsun
|