Forum: 1967 Genç Taraftarlar Derneği
05.02.2013, 13:16
|
|
Cevaplar: 41
Görüntüleme: 14.016
Cevap: REZALET ! ! !
Yönetimi bütün gücümle kınıyorum yazıklar olsun size yazıklar olsun ben KALB AMALİYATI OLMUŞ vede kontrola geldim pazartesi kontrolum oldugu halde o hasta ve riskli halimi sivasspor aşkına bir kenara...
|