Forum: Sitemiz Hakkında www.sivasspor.com
24.10.2005, 15:19
|
|
Cevaplar: 519
Görüntüleme: 95.125
izmitliiiiiiiiiiiiiiiiiii
bu siteyi seviyorum...çünki; buram buram sivas kokuyor ...arkadaşlarımızla görüşüyoruz...şanlı sivassporumuzu takip ediyoruz...
|
Forum: Taraftar
24.10.2005, 15:13
|
|
Cevaplar: 78
Görüntüleme: 9.043
selam
evet beyler büyük maçlara gidip te tokmak yiyen oldu mu?ya bizim amigonun amigoluk kapasitesi yok ki...adam biraz heyecanlı olur ya milletle bütünleşir...ama bizim taraftarada en güzel amigoyu...
|
Forum: Sitemiz Hakkında www.sivasspor.com
16.10.2005, 15:05
|
|
Cevaplar: 519
Görüntüleme: 95.125
gakko58
bizde en az sizin kadar seviyoruz abi bu siteyi...izmit daimi nöbetçisi olarak benide kabul edersin inşallah yiğidolara selam
|
Forum: Kilitli Konular
03.08.2005, 16:56
|
|
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 2.187
|
Forum: Kilitli Konular
03.08.2005, 16:48
|
|
Cevaplar: 122
Görüntüleme: 11.375
|