-->: --->: Ayak Oyunları Bunlar
Alıntı:
Sweetgirl Nickli Üyeden Alıntı
Yine bir Fenerbahce macindan önceki oyunlardan biri oynandi.
Biz alismadikmi halen bu oyunlara???
Bu seferde morallerimizi bozmak icin caba sarfettiler.
Umarim futbolcularimiz bu oyundan pek etkilenmemisdirler....
Insallah en yüksek moral ve en yüksek performanslari ile sahaya cikip bu maci alirlar.
|
geçen sene de "bu soğukta maç mı yapılır oyunu çıkarmışlardı"
sanki o soğukta biz yapmıyoruz
__________________
Büyüklük, büyüklerle şevişerek değil savaşarak kazanılır.
|