Sivassporu böyle ayak oyunlariyla hemen yikilmaz. Biz bu oyunlara cevaplarini vermesinide biliriz. Artik bu hafta 4.Eylül cehenneme dönmel. Futbol federasyonu mesela prostesto edilebilir
sivas bir imajı bozuyor.liğde geçen yılkı başarısını gösterecek görüntü çizmekle birçoklarının ezberi bozuldu.mafyalaşmış spor otoritelerine kafa tutuyor.boyun büktürmek istiyorlar.
sivas boyun bükmez.Bunu tarihler yazmıştır.o nedenlede atatürk sivasa gelip mandaya hayır demiştir.çünkü sivas kimseye boyun bükmeyenlerin yurdudur
medyada 3puanı bizden alıp bursaya vermeye pek bi hevesli.eğer 3 puanımız silinirse büyük sıkandal olur.federasyon kendi hatasını sivassporumuza çektirmiş olur.yani federasyon kendi kendini rezil etmiş olur...
Yine bir Fenerbahce macindan önceki oyunlardan biri oynandi.
Biz alismadikmi halen bu oyunlara???
Bu seferde morallerimizi bozmak icin caba sarfettiler.
Umarim futbolcularimiz bu oyundan pek etkilenmemisdirler....
Insallah en yüksek moral ve en yüksek performanslari ile sahaya cikip bu maci alirlar.
Yine bir Fenerbahce macindan önceki oyunlardan biri oynandi.
Biz alismadikmi halen bu oyunlara???
Bu seferde morallerimizi bozmak icin caba sarfettiler.
Umarim futbolcularimiz bu oyundan pek etkilenmemisdirler....
Insallah en yüksek moral ve en yüksek performanslari ile sahaya cikip bu maci alirlar.
geçen sene de "bu soğukta maç mı yapılır oyunu çıkarmışlardı"
sanki o soğukta biz yapmıyoruz
__________________ Büyüklük, büyüklerle şevişerek değil savaşarak kazanılır.