Cevap: Maçı değerlendirelim
Maçta göze çarpanlar : Ermanin kendine cekidüzen verme gayreti.
Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : 10 kisi kalmamiza ragmen üst sevyede mücadele eden bir takim görüntüsü ve hocanin takimi kazanmaya motive etmesi.takdire sayan bir durum. gerek futbolculari gerekse teknik heyeti bu konuda tebrik ediyorum.
Maçın en iyisi kimdi : Diallo ve Kadir insan üstü bir gücle oynadilar Sedatin yarattigi tahribati bu arkadaslari üstün gayreti ortadan kaldirdi.
Maçın en kötüsü kimdi : macin ve gecen yil oldugu gibi bu yilinda en kötüsü Sedat. takimi zor durumda burakmak icin bir gayret etme görüntüsü veriyor.
Maçta göze çarpanlar : Ugur,Erman,Ziya nin formda olusu.Umarim Erman ve Ugurun bu formu takimda kaliralarsa devam eder 2 yildir aldiklari parayi bu iki mac affettirmiyor cünkü.
Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : Riza hocaya Basarilar umarim takviyelerde yerinde takviye olur tam savasan bir takim yaratir. bu macda 10 kisilik de olsa savasan bir takim vardi.
|