Cevap: Maçı değerlendirelim
DIALLO, Ramoviç, Ziya ve Kadir iyi oynadılar.
DİALLO çok iyiydi.
Sedat, Cihan, Pedriel ve Mehmet Yıldız çok kötüydü.
Sedat artık bu takımdan gönderilmeli. Böyle akılsız futbolcu takımının başını daha çok yakar !
Ayrıca Mehmet Yıldızı beğenen arkadaşlar nesini begendi açıklasınlarda bilelim ?
Hakem inanılmaz taraf tuttu, çok ama çok önemli bir 3 puan aldık !
|