Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 12.12.2010, 20:21   #111
ozledımeskıyı
Usta Yiğido
 
ozledımeskıyı - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.11.2010
Mesajlar: 1.872
Thanks: 2.505
615 Mesajına 937 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 777 ozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

Ben bu HAKEM tam dayaklık sahaya inip buna sövsek yeridir diyince sen sahaya in sana dalacak çok adam war diyen Zeki arkadaşlar tukurduklernızı şimdi yalayın...
ozledımeskıyı isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda ozledımeskıyı'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 12.12.2010, 20:22   #112
ozledımeskıyı
Usta Yiğido
 
ozledımeskıyı - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.11.2010
Mesajlar: 1.872
Thanks: 2.505
615 Mesajına 937 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 777 ozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

Ayrıca bu takıma ruhsuz diyenler cevabınızı aldınız sanırımmm
ozledımeskıyı isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 12.12.2010, 20:23   #113
ozledımeskıyı
Usta Yiğido
 
ozledımeskıyı - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.11.2010
Mesajlar: 1.872
Thanks: 2.505
615 Mesajına 937 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 777 ozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblickozledımeskıyı ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

Pedriel bugün kotuydu anlamadım umarım kısa zaman daha iyi performans yakalar onda bu kapasite war
ozledımeskıyı isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda ozledımeskıyı'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 12.12.2010, 20:27   #114
giants
Tecrübeli Yiğido
 
giants - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.08.2005
Yaş: 58
Mesajlar: 742
Thanks: 256
259 Mesajına 483 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 giants ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

Maçta göze çarpanlar : Ermanin kendine cekidüzen verme gayreti.

Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : 10 kisi kalmamiza ragmen üst sevyede mücadele eden bir takim görüntüsü ve hocanin takimi kazanmaya motive etmesi.takdire sayan bir durum. gerek futbolculari gerekse teknik heyeti bu konuda tebrik ediyorum.

Maçın en iyisi kimdi : Diallo ve Kadir insan üstü bir gücle oynadilar Sedatin yarattigi tahribati bu arkadaslari üstün gayreti ortadan kaldirdi.

Maçın en kötüsü kimdi : macin ve gecen yil oldugu gibi bu yilinda en kötüsü Sedat. takimi zor durumda burakmak icin bir gayret etme görüntüsü veriyor.

Maçta göze çarpanlar : Ugur,Erman,Ziya nin formda olusu.Umarim Erman ve Ugurun bu formu takimda kaliralarsa devam eder 2 yildir aldiklari parayi bu iki mac affettirmiyor cünkü.

Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : Riza hocaya Basarilar umarim takviyelerde yerinde takviye olur tam savasan bir takim yaratir. bu macda 10 kisilik de olsa savasan bir takim vardi.
giants isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda giants'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 12.12.2010, 20:27   #115
Bulut@ğlu
Yiğido
 
Bulut@ğlu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.02.2009
Mesajlar: 440
Thanks: 651
229 Mesajına 379 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 677 Bulut@ğlu FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

Alıntı:
yigido yakup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
yaa mehmet yildiz gibi bir oyuncu sahada olmasaydi bugün yönetime hocaya kadroya sövüyor olurdunuz

isterseniz mehmet yildiz hakkindaki ziya hocanin aciklmalirini okuyun veya dinleyin heralde sizde ziya dogan kadar futbol biliyorsunuzdur.
yavv bırak ALLAH'ını seversen maçı izledik aldığı bütün topları öldürdü bir tane olumlu pas veremedi sende o kadar biliyorsun işte adam ayakta duramıyor koşarken kendi kendine düşüyor halada savunuyorsunuz ben mehmet yıldızı oldum olası beğenmedim zaten şimdiye bakarak konusmuyorum
Bulut@ğlu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 12.12.2010, 20:29   #116
Bulut@ğlu
Yiğido
 
Bulut@ğlu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.02.2009
Mesajlar: 440
Thanks: 651
229 Mesajına 379 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 677 Bulut@ğlu FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

Alıntı:
ozledımeskıyı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Ayrıca bu takıma ruhsuz diyenler cevabınızı aldınız sanırımmm
kardeş ewet bu takım ruhsuzdu yeni yeni canlanıyor umarım daha da iyi olur
Bulut@ğlu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda Bulut@ğlu'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 12.12.2010, 20:30   #117
SIVAS58FOREVER
Yiğido
 
SIVAS58FOREVER - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.09.2010
Mesajlar: 442
Thanks: 484
199 Mesajına 376 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 621 SIVAS58FOREVER FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

Alıntı:
Bulut@ğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
yavv bırak ALLAH'ını seversen maçı izledik aldığı bütün topları öldürdü bir tane olumlu pas veremedi sende o kadar biliyorsun işte adam ayakta duramıyor koşarken kendi kendine düşüyor halada savunuyorsunuz ben mehmet yıldızı oldum olası beğenmedim zaten şimdiye bakarak konusmuyorum
Senin macı izlemedigin belli, onyargilarinla konuşuyorsun. Yiğidi öldür ama hakkını yeme, Mehmet bu sezonki en iyi oyununu oynadı bu maçta
SIVAS58FOREVER isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 5 Kullanıcı SIVAS58FOREVER'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 12.12.2010, 21:04   #118
bulutbey27
Tecrübeli Yiğido
 
bulutbey27 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 22.02.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 775
Thanks: 715
268 Mesajına 443 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 711 bulutbey27 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

gözümüze çarpan sedat'ın canlı bomba olduğu ve hakemin maçın altında kaldığı tutarsız kararlar verdiği
__________________
Dün Bugün Yarın Daima Sivaslıyız
bulutbey27 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda bulutbey27'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 12.12.2010, 21:58   #119
yigidoss
YASAKLI ÜYE
 
yigidoss - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 525
Thanks: 1.342
181 Mesajına 300 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yigidoss ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : Takım kazanmak için çıkmıştı kazanmak için oynadı ve kazandı.

Maçın en iyisi kimdi : Sead Ramoviç ve Mehmet YILDIZ

Maçın en kötüsü kimdi : Mehmet Nas ve üzgünüm ki Pedriel Suarez

Maçta göze çarpanlar : Psikolojileri düzelirse takımda iyi şeyler olacağı belli.

Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : Takımı bu gün iki kişi hariç istekli, diri ve uyum içinde gördüm.

Rıza Hoca'nın oyuna hamlelerini nasıl değerlendiriyorsunuz : Sadece Mehmet Nas ı gereksiz yere oyunda tuttu. Genelde iyiydi. Hele ki takımı ateşlemeleri süperdi. İşte böyle hoca lazım bir dakika bile oturmadı hopladı zıpladı saniye saniye maçı yaşadı. Bazı hocalar gibi sakız çiğneyip oturmadı
yigidoss isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 12.12.2010, 22:02   #120
Kokomo
Usta Yiğido
 
Kokomo - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.08.2005
Yaş: 53
Mesajlar: 2.495
Thanks: 1.953
943 Mesajına 1.796 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1018 Kokomo isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Daumen hoch Cevap: Maçı değerlendirelim

DIALLO, Ramoviç, Ziya ve Kadir iyi oynadılar.
DİALLO çok iyiydi.

Sedat, Cihan, Pedriel ve Mehmet Yıldız çok kötüydü.

Sedat artık bu takımdan gönderilmeli. Böyle akılsız futbolcu takımının başını daha çok yakar !

Ayrıca Mehmet Yıldızı beğenen arkadaşlar nesini begendi açıklasınlarda bilelim ?

Hakem inanılmaz taraf tuttu, çok ama çok önemli bir 3 puan aldık !
Kokomo isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
değerlendirelim, maçı


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git