Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Ne çektik be Sivaslım...
Alt 16.04.2013, 14:36   #7
Serdar63972
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 05.09.2012
Mesajlar: 647
Thanks: 1.133
408 Mesajına 994 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 569 Serdar63972 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ne çektik be Sivaslım...

Alıntı:
Hedef58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
cevap güzel mesaj çuk diye oturmuş anlayana tabi.
Birde piyoncuklar var. Onları kaale dahi almaya gerek yok.
Serdar63972 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda Serdar63972'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...