Konu
:
Ne çektik be Sivaslım...
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Ne çektik be Sivaslım...
16.04.2013, 14:36
#
7
Serdar63972
Tecrübeli Yiğido
Üyelik Tarihi: 05.09.2012
Mesajlar: 647
Thanks: 1.133
408
Mesajına
994
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
569
Cevap: Ne çektik be Sivaslım...
Alıntı:
Hedef58
Nickli Üyeden Alıntı
cevap güzel mesaj çuk diye oturmuş anlayana tabi.
Birde piyoncuklar var. Onları kaale dahi almaya gerek yok.
Bu Konuda Serdar63972'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
keko 58
Serdar63972
Açık Profil bilgileri
Serdar63972 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
Serdar63972 - Daha Fazla Mesajını bul