Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Fb ve Bjk'ya Uefa Şoku
Alt 28.08.2013, 19:12   #197
astaravisa
Usta Yiğido
 
astaravisa - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.08.2007
Mesajlar: 1.034
Thanks: 619
247 Mesajına 379 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 793 astaravisa FAZLA SÖZE GEREK YOKastaravisa FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Fb ve Bjk'ya Uefa Şoku

Alıntı:
astaravisa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Hadi CAS sonucunu bekleyelim. CAS ne derse onu doğru kabul edeceğiz tamam mı ?
Alıntı:
nuri_58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Tamam.Cas ne derse o diyelim.Bende diyim ki yanlış düşünmüşüm.Ama benim dediğim gibi çıkarsa?
Alıntı:
astaravisa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
ozaman sen haklıymışsın derim.
yanlız unutmamak gerekirki mahkeme
tahkim uefa vs hepsinin görüşü şike yaptıkları yönündeydi. son tutunacak dal CAS kalmıştı. ordan dönecek değil
Bekleyelim..
Alıntı:
nuri_58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Peki.Ben 15. sayfanın sonundan itibaren görüşlerimi paylaştım.Okuyanlara teşekkürler(inanmasalarda).Art ık daha fazla uzatmanın anlamı yok CAS mahkemesi'nin vereceği karara kadar tartışmaya gerek yok . Karar açıklanınca doğruyu yanlışı görmüş olacağız.Hayırlı ramazanlar...
Merhaba kardeşim. Seni rencide etmek için alıntı yapmıyorum bu mesajları.
Yanlış anlama sakın.
Ama bir laf söylemiştik. Sadece hatırlatmak istedim.
Şimdi neyin doğru neyin yanlış olduğunu gördük değil mi?
fenerbahçe şikecidir.
astaravisa isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla