Alıntı:
astaravisa Nickli Üyeden Alıntı
Hadi CAS sonucunu bekleyelim. CAS ne derse onu doğru kabul edeceğiz tamam mı ?
|
Alıntı:
nuri_58 Nickli Üyeden Alıntı
Tamam.Cas ne derse o diyelim.Bende diyim ki yanlış düşünmüşüm.Ama benim dediğim gibi çıkarsa?
|
Alıntı:
astaravisa Nickli Üyeden Alıntı
ozaman sen haklıymışsın derim.
yanlız unutmamak gerekirki mahkeme
tahkim uefa vs hepsinin görüşü şike yaptıkları yönündeydi. son tutunacak dal CAS kalmıştı. ordan dönecek değil 
Bekleyelim..
|
Alıntı:
nuri_58 Nickli Üyeden Alıntı
Peki.Ben 15. sayfanın sonundan itibaren görüşlerimi paylaştım.Okuyanlara teşekkürler(inanmasalarda).Art ık daha fazla uzatmanın anlamı yok CAS mahkemesi'nin vereceği karara kadar tartışmaya gerek yok . Karar açıklanınca doğruyu yanlışı görmüş olacağız.Hayırlı ramazanlar...
|
Merhaba kardeşim. Seni rencide etmek için alıntı yapmıyorum bu mesajları.
Yanlış anlama sakın.
Ama bir laf söylemiştik. Sadece hatırlatmak istedim.
Şimdi neyin doğru neyin yanlış olduğunu gördük değil mi?
fenerbahçe şikecidir.