Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > SivasSpor

SivasSpor SivasSpor'un Gidisi / Yenilikler/ Mac Sonuclari

 
 
Seçenekler Arama Stil

"Kazanmaktan başka bir seçeneğimiz yok"
Alt 28.03.2012, 07:50   #1
yerliturkuaz
Usta Yiğido
 
yerliturkuaz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.08.2005
Mesajlar: 5.394
Thanks: 3.308
1.268 Mesajına 2.761 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1306 yerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISI
Standart "Kazanmaktan başka bir seçeneğimiz yok"








Rıza Çalımbay, İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçı hazırlıklarını kulüp tesislerinde sürdüren kırmızı-beyazlı ekibin idmanı öncesinde yaptığı açıklamada, bu maçın kendileri açısından çok önemli olduğunu söyledi.

Manisaspor maçında alınan 3 puanın önemine değinen Çalımbay, şunları kaydetti:
''Eğer biz o üç puanı alamasaydık şu anda biraz daha gerilerde olacaktık. Şimdi iyi yerdeyiz ama devam ettirebilmemiz için de sahamızda oynayacağımız İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçını kazanmamız gerekiyor. Tabii ki zor maç olacak. İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un da iddiasını devam ettirebilmesi için onların da kazanması gerekiyor. Ama bizim kazanmaktan başka bir seçeneğimiz yok. Bir yılın emeği bu maça bağlı, onun için herkes elinden geleni ortaya koyacak. Artık ligin sonuna geldik. Bu maçtan alnımızın akıyla çıkacağız.''

Takımda Mehmet Nas ve Ziya'nın büyük bir ihtimalle sakatlıkları nedeniyle oynayamayacaklarını belirten Çalımbay, onun dışında küçük sakatlıkları bulunan oyuncular olduğunu onların da maç gününe kadar iyileşmesini beklediklerini söyledi.

-Ziraat Türkiye Kupası-

Ziraat Türkiye Kupası'nda da iddialarını devam ettirmek istediklerini ifade eden Çalımbay, şöyle konuştu:
''Mersin ve Galatasaray maçları ikisi de deplasmanda olmasına rağmen bu iki maçı da kazandık. Şimdi Bursaspor var. Bana göre iki denk takımın maçı olacak. Tarafsız sahada, çok çok iyi maç olacak. Hedefimiz bu turu geçmek. Zaten bu turu geçen takımın sonuna kadar gideceğine inanıyorum. Biz de tüm takım olarak inandık, arkadaşlar da çok istiyor. Onun için de mükemmel bir şekilde mücadele etmemiz gerekiyor. Çünkü Bursaspor çok iyi bir takım. Hazırız ama önce lig maçını düşünüyoruz.''

Bu arada idmanda, hafif sakatlığı bulunan Michael Eneramo takımdan ayrı koşu çalışması yaptı.
yerliturkuaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda yerliturkuaz'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
 


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git