Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 11:04   #1
SivasSpor.Com
Site Habercisi
 
SivasSpor.Com - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 257
Thanks: 5
4.971 Mesajına 24.141 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 SivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yok
Standart İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

Sivasspor’un bundan sonra oynayacağı bütün İstanbul deplasmanlarını bir işadamı hemşehrimiz karşılayacak. Bir sezonda İstanbul’da 5 maç yapacak olan Sivasspor, sadece Fenerbahçe maçını geride bıraktı.

Ligin 12. haftasında Beşiktaş’la,16. hafta Galatasaray,19. hafta İstanbul Büyükşehir ve 28. hafta Kasımpaşa ile İstanbul’da oynayacak olan Sivasspor’un uçak biletleride dahil bütün masraflarını İstanbul’da yaşayan Sivaslı işadamlarının karşılayacağı öğrenildi.

Sivasspor’a destek sağlamak amacıyla harekete geçen Sivaslı işadamlarından Ahmet Eren’in, kırmızı-beyazlı takımın ligin 12. haftasında oynayacağı Beşiktaş maçında bütün masrafları karşılayıp takımın yanında olacağı belirtildi. Sivas’a yaptığı yatırımlarla da tanınan işadamı hemşehrimiz Ahmet Eren, geçmiş yıllarda Ankaragücü takımında da yönetici olarak görev almıştı.

İşadamı Ahmet Eren’in Beşiktaş maçının masraflarını üstlenmesinden sonra kalan Galatasaray, İstanbul Büyükşehir ve Kasımpaşa maçlarındaki masrafları diğer Sivaslı işadamlarının karşılayacağı ifade edildi.
__________________
SPOR SEVGİ BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR



Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....



Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....
SivasSpor.Com isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 11:44   #2
puar
Usta Yiğido
 
puar - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 45
Mesajlar: 4.966
Thanks: 108
357 Mesajına 678 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1273 puar ist ein wunderbarer Anblickpuar ist ein wunderbarer Anblickpuar ist ein wunderbarer Anblickpuar ist ein wunderbarer Anblickpuar ist ein wunderbarer Anblickpuar ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

gerçektende güzel bir destek çok teşşekür ediyorum şahsım adına sn ahmet eren bey'e.

Böyle destekler sayesinde sivassporumuz gücüne güc katarak hedeflere teker teer ulaşacaktır...
puar isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 11:49   #3
ceza_tolga_rep
YASAKLI ÜYE
 
ceza_tolga_rep - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 2.639
Thanks: 17
117 Mesajına 179 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISIceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISIceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISI
Standart -->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

gerçekden güsel bi olay.teşekür ederiz..
ceza_tolga_rep isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 11:52   #4
velibircan
Usta Yiğido
 
velibircan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.02.2007
Mesajlar: 1.548
Thanks: 453
501 Mesajına 1.274 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 881 velibircan ist ein wunderbarer Anblickvelibircan ist ein wunderbarer Anblickvelibircan ist ein wunderbarer Anblickvelibircan ist ein wunderbarer Anblickvelibircan ist ein wunderbarer Anblickvelibircan ist ein wunderbarer Anblickvelibircan ist ein wunderbarer Anblickvelibircan ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

tebrikler..helal olsun..Allah daha çok versin
__________________
Sahipsiz Sivasın Sahipleri
YENİÇERİLER
velibircan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 11:56   #5
FurkaN
Usta Yiğido
 
FurkaN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 41
Mesajlar: 3.298
Thanks: 175
525 Mesajına 1.026 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1081 FurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer Anblick
Standart -->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

Nihayet iş adamlarımız harekete geçti... Teşekkürler hepsine...
__________________
BeNi An, bEnİ aRa, AmA bEnSiZ yÜrÜ...
FurkaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 13:00   #6
SONMEZ
Usta Yiğido
 
SONMEZ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.737
Thanks: 309
171 Mesajına 428 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 958 SONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz sein
Standart --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

Oooooo DEV' ler uyanmaya başlamııış...
Bazıları ise hala uyuyor sanırım.

Uyanırlarsa ve dayanışma içerisinde olurlarsa DEV olurlar;
Uyuklamaya devam ederlerse DEVE' liğe razı olurlar...!
.
.
.
SONMEZ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 15:57   #7
Del Piero
Usta Yiğido
 
Del Piero - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.10.2005
Yaş: 42
Mesajlar: 2.341
Thanks: 1.278
545 Mesajına 955 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1020 Del Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz sein
Standart --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

Alıntı:
SONMEZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Oooooo DEV' ler uyanmaya başlamııış...
Bazıları ise hala uyuyor sanırım.

Uyanırlarsa ve dayanışma içerisinde olurlarsa DEV olurlar;
Uyuklamaya devam ederlerse DEVE' liğe razı olurlar...!
.
.
.
aynen katılmamak elde değil çok güzel yorumlaşın eline sağlık...
Del Piero isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 16:01   #8
albina58
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 53
Mesajlar: 1.661
Thanks: 1.858
363 Mesajına 804 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 953 albina58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

ALLAH ALLAHHHHHH
ALLAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
Tutmayın beni,boğaz köprüsüne gidiyorum az sonra atlayacağım,
Vay be, iki yıl birinci liğde nerdesiz,
Ondan önce,ikinci liğde iken,bir gün sonra deplasmana gidilecek,belediye kapısında otobüs dilenirken nerdeydiniz,
Hepsinden önemliside,tamam nankörlük yapmayalım,yardımda bulunuyorsunuz,niçin istanbula yapılacak sadece deplasmana yardımcısınız,diğer oniki deplasman,deplasman olmuyormu,veya başka yerler beni ilgilendirmiyormu.
Açık ve samimi bir anlatım ile,işadamlarısınız,süper liğde zirveye oturmuş bir takım,bunu nasıl söğüşleriz,dilinizin, beyninizin altında olmaya.
İstanbulda bir bilborda,veya başka bir reklam panosuna reklam vermek,SİVASSPOR'un istanbul deplasman giderlerini karşılamaktan daha pahalı olmaya,ohhh kebap,ne ala,keten helva.
15 yıldır istanbuldayım,acizane özel veya ticari onlarca sivaslı işadamı ile muhabbetimde,helede iki-üç yıl önce haberdar bile olmazlarken,son iki yılda,birinci liğe olması, bizimde taraftar gurubu olarak onlarca,yüzlerce işadamı gurubunu ziyaretimizde,''yahu bırakın bu işleri,asansör takımı olur,ne işiniz var allanızı seversiniz'' diyenler.
Umarım ben haksız çıkarım,umarım bu yardım SİVASSPOR'un tüm sezonunu,tüm deplasmanını ve kapsamlı olarak hayat bulur.
Gözüne takılıyor,sadece istanbul deplasmanı,fıtratımızda olan art niyet arama hemen faaliyete geçiyor.
Birde,allah korusun,ileriki dönemde SİVASSPOR'umuz üst sıralardan koparsa,yine bu teklifleri geçerli olacakmı?
Bu da bende yine ayrı bir merak korusu.
__________________
.............BU TECRÜBE BU ÖMRE YETMEZ......
albina58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 16:03   #9
ahmet 1967
Acemi Yiğido
 
ahmet 1967 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.10.2007
Yaş: 37
Mesajlar: 149
Thanks: 3
24 Mesajına 32 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 698 ahmet 1967 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

sora hic bir leke bulasmasın
hep tertemiz kalsın
ahmet 1967 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 16:05   #10
EyüphanAydın
Usta Yiğido
 
EyüphanAydın - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.08.2007
Mesajlar: 6.006
Thanks: 3.350
1.269 Mesajına 946 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1338 EyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yok
Standart --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

ya biz NEYİZ YA KİMSENİN YAPAMADIĞİNİ KİMSENİN SÖLEYEMEDİĞİ SÖYLERİZ BİZ SİVASLIYIZ BİZ YİĞİDOYUZ
__________________
http://img.blogcu.com/uploads/erkans...0000266796.gif
Hayat böyledir dostum,
Geçer beklemekle,
Ümitlerin bittiği yerde
Abdest al ve sabahı bekle...
EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git