Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > SivasSpor

SivasSpor SivasSpor'un Gidisi / Yenilikler/ Mac Sonuclari

Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Arama Stil

Hayırlı olsun
Alt 29.05.2011, 23:18   #1
eyupk
Usta Yiğido
 
eyupk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.04.2007
Yaş: 35
Mesajlar: 2.315
Thanks: 7.168
809 Mesajına 1.915 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 944 eyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannt
Standart Hayırlı olsun

Hayırlı olsun
2011-05-30


Abdullah YİĞİT


Sivasspor olağan genel kurulunu yaptı ve bugünden itibaren de yeni sezon hazırlıklarına biraz daha hız verdi. Birçok açıdan ilklerin yaşandığı kongrede ilk göze çarpan değişiklik, yönetimin 20'den 14'e düşürülmesi oldu. İkinci dikkat çeken konuda Sivasspor'un ilk kez Avrupa temsilcisinin olmasıydı. İsmini çok duyduğum Mehmet Çapraz, bundan söyle Sivasspor'un Avrupa'ya açılan penceresi olacak.
Eski yönetimden gidinler olurken, 3 yeni isimin de listeye girdiğini gördük. Bunlardan Eczacı Halit Yazıcı'yı yakından tanıyorum. Divriğispor'un zor günlerinde takımın başında olan Halit Yazıcı sürekli takıma yaptığı katkıyla anılıyordu. Dilerim aynı fedakârlığı ve başarıyı Sivasspor'da da devam ettirir. Diğer iki yeni isimden birisi olan Erdoğan Bozatlı'yı fazla tanımıyorum. Başkan Mecnun Otyakmaz ve sorduğum birkaç kişinin anlattığı kadar tanıyorum. Sayın Bozatlı'nın tekstil işiyle uğraştığı ve geçmişte Sivasspor'a önemli maddi destekte bulunduğu da belirtildi. 1971 doğumlu Erdal Yılmaz ise hem Sivas'ta hemde İstanbul'da tekstil işiyle uğraşan genç bir hemşerimiz. Başkan Otyakmaz bu genç kardeşimiz için “ Erdal beyin, Sivasspor ürünlerinin daha kaliteli ve çok satılması konusunda önemli görevler yapacağına inanıyorum” dedi.
Genel kurul bittikten sonra Başkan Sayın Mecnun Otyakmaz'la röportaj yaparken, herkesin merak ettiği konu olan “Sivasspor'un gelecek sezon hedefi ne olacak?” sorusunu sordum. Sayın başkan kesin ve net konuşarak “Yiğidolar rahat olsun böyle bir sıkıntı kesinlikle yaşamayacaklar, daha güçlü bir Sivasspor'un sözünü veriyorum” dedi.
Tabi bundan sonra bizlere düşen, her zaman olduğu gibi yönetime destek verip takıma güvenmektir.
Yenilenen yönetimiyle Sivasspor'a 2011–2012 futbol sezonunda yürekten başarılar diliyorum.

Hürdoğan
__________________
"MAÇ SATAN NAMUSUNU SATAR" (MECNUN ODYAKMAZ)
eyupk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Bu Konuda eyupk'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Hayırlı olsun
Alt 30.05.2011, 00:22   #2
terazi
Acemi Yiğido
 
terazi - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 23.03.2009
Mesajlar: 143
Thanks: 19
40 Mesajına 64 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 645 terazi FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Hayırlı olsun

Hiyirli olsun 20 den 14 dustuyse bunun bir sebebi vardir ne yapsin baskan
Baktiki herkes kendi reklami icin sivassporun kulaniyor cizik cekti bu arkadaslara
Bence 14 bile cok 10 kisi olsa yeter futbolun icinden gelen futbol oynamis
Daha faydali olurlar sivassporumuza zaten parasal olarak kimse elini cebine atigi yok
terazi isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: Hayırlı olsun
Alt 30.05.2011, 00:30   #3
medet58
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 22.12.2006
Mesajlar: 8
Thanks: 14
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 0 medet58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Hayırlı olsun

Sayin Sivasspor sevenleri bizler yurt disinda yasayan gurbetciler adina bir konuya deginmek istedim INSALLAH birilerinin kulagina gider umidi ilede bu haberden sonra bu sorunumuzu yazmak istedim bizler izene geldigimizde Sivassporumuzun yeni urunlerini bulamiyoruz urunler haziran temmuz ayinda olmuyor nedenini anlmak mumkun degil ama malesef durum boyle bizler izinden dondukten sonra yeni urunler geliyor bu durumdada alamiyoruz birde bu urunlerin buyuk sehirlerdede bulmanin mumkun mu bu konuda bilgi alabilirmiyim bunuda ogrenmek istiyorum .
medet58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: Hayırlı olsun
Alt 30.05.2011, 09:23   #4
fatih585858
Tecrübeli Yiğido
 
fatih585858 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.08.2010
Mesajlar: 910
Thanks: 6.201
346 Mesajına 613 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 688 fatih585858 ist ein wunderbarer Anblickfatih585858 ist ein wunderbarer Anblickfatih585858 ist ein wunderbarer Anblickfatih585858 ist ein wunderbarer Anblickfatih585858 ist ein wunderbarer Anblickfatih585858 ist ein wunderbarer Anblickfatih585858 ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Hayırlı olsun

1971 doğumlu Erdal Yılmaz ise hem Sivas'ta hemde İstanbul'da tekstil işiyle uğraşan genç bir hemşerimiz. Başkan Otyakmaz bu genç kardeşimiz için “ Erdal beyin, Sivasspor ürünlerinin daha kaliteli ve çok satılması konusunda önemli görevler yapacağına inanıyorum” dedi.
Bu açıklama çok önemli, nitekim artık forma kalitesine ve forma almak isteyenin istediği zaman forma alabilme olanağını yönetimin taraftarlara sağlaması, kulübün önemli bir kazancı olması adına sevindirici.
fatih585858 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: Hayırlı olsun
Alt 30.05.2011, 10:08   #5
turks
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 24.05.2010
Mesajlar: 324
Thanks: 98
132 Mesajına 272 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 620 turks FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Hayırlı olsun

sayının düşmesi bencede güzel olmus terazi arkadasın dediği gibi kendi reklamları için sivassporu kullanmaları etik bir davranıs değil bu kongre cok iyi oldu umarım daha iyi bir sivasspor izleriz gelecek sezon
turks isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Konu Kapatılmıştır

Etiketler
hayırlı, olsun


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git